Groen en zwart dus. Klasse!
Jezus mina wie koopt er zoiets vraag je je af.
En dat noemt zich volksclub. Krankzinnig gewoon.
Het enige dat me echt opvalt is dat veel clubs een uittenue presenteren dat niet eens in alle uitduels gedragen kan worden omdat het alsnog botst met de tegenstander.
Dit Feyenoordtenue kan bijvoorbeeld niet tegen Ajax want dan hebben ze beide witte broekjes.
Men lapt toch wel. Voor de club is het enorm goed. Sinds Feyenoord exclusief de shirts via eigen kanalen is gaan verkopen en de prijzen iets heeft verhoogd, schiet de winst omhoog. Daardoor kunnen we wellicht wel iets richting Ajax en PSV kruipen.
Client van mij heeft het nieuwe PSV shirt gekocht met naam en nummer. 105 eurootjes. Voor een Umbro shirtje he. Hedde een mooie Hackett voor.
Je bent zelf rumcola!:rumcolaa:
Je werkt toch met zwakzinnegen?
Hierbij erken je eigenlijk dat PSV-fans.......
Dan heeft hij er ook een naam en nummer op laten printen (of zo'n eredivisiebadge erop laten zetten) want 'kaal' is het shirt 85 euro.Client van mij heeft het nieuwe PSV shirt gekocht met naam en nummer. 105 eurootjes. Voor een Umbro shirtje he. Hedde een mooie Hackett voor.
Qua begroting?
Je werkt toch met zwakzinnegen?
Dan heeft hij er ook een naam en nummer op laten printen (of zo'n eredivisiebadge erop laten zetten) want 'kaal' is het shirt 85 euro.
Had niet goed gelezen idd...Stond er ook bij, naam en nummer.