Wedstrijdshirts 22/23

delmaestro

Well-known member
De nieuwe shirts van Vitesse

Vitesse-droomparken-Wedstrijdshirt-18-19-1000x1000px.jpg
 

Bijlagen

  • Vitesse1819.jpg
    Vitesse1819.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 0

Max

Administrator
Forumleiding
Wedstrijdshirts 2017/18

Wedstrijdshirts 2017/18

Zucht... en daarom doneer ik dus niet...

Goed argument. Een kleine referentie naar de grote Karel Aalbers ligt alweer te gevoelig?

Soms vraag ik mij echt af wat mensen hier zichzelf aandoen door te blijven in te loggen als het zo verschrikkelijk is.
 
Laatst bewerkt:

delmaestro

Well-known member
Goed argument. Een kleine referentie naar de grote Karel Aalbers ligt alweer te gevoelig?

Soms vraag ik mij echt af wat mensen hier zichzelf aandoen door te blijven in te loggen als het zo verschrikkelijk is.

Nee, dat heeft in de verste verte niets met gevoeligheid te maken, maar met relevantie.

Ik post een foto van een shirt in een topic over shirts. Om te kunnen discussi?ren over mooi/lelijk, en om wellicht een kickstart te geven dat er ook andere shirts gepost worden, omdat ik geen zin heb om allerlei clubsites af te struinen, maar wel oprecht ge?nteresseerd ben in hoe de shirts er komend seizoen uit komen te zien. Sterker: zo ben ik 8 jaar terug per toeval op SQ gestuit: die hadden toen al een topic waar alle shirts te zien waren.

Maar de eerste reactie is meteen weer van dat domme gelul. Daar heb ik niet zoveel aan. Dan zie ik in je handtekening die doneer link staan, en denk ik: ach weet je wat? Max houdt van grappig doen. Maak ik ook ff een grapje...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga volgende week wel langs de fabriek. Toch altijd leuk om het kind achter de kleding te zien.
 

Abubakari

Well-known member
Ik post een foto van een shirt in een topic over shirts. Om te kunnen discussi?ren over mooi/lelijk.

Ik hou wel van kleurencombinaties met zwart, (de shirts van Milan en Inter vind ik bijvoorbeeld erg mooi) ook het Vitesse shirt vind ik daardoor erg mooi. Alleen jammer van die veel te aanwezige shirtsponsor, maar dat hou je toch. Het uitshirt vind ik lelijk met die rare mouwtjes en het rompvlak lijkt te vaak gewassen, beetje flets.
 
Bovenaan