Hankie
Well-known member
Klopt!Dit gaat allemaal ten koste van de club natuurlijk, die nu niks van het verkoop bedrag krijgen.
Klopt!Dit gaat allemaal ten koste van de club natuurlijk, die nu niks van het verkoop bedrag krijgen.
Logo moet je helaas wel op de koop toenemen. Hetzelfde gold voor dat Opel logo. Net zo lelijk.
Maar daardoor kan het shirt wel mooi zijn. Het thuisshirt is in jaren niet zo strak geweest, en een uitshirt met groen en zwart blijft gewoon prachtig.
Drm corrupte bende die adidas! Gewoon direct bij de bron kopen.En anders krijgen die kleuters geen dollar per dag.
Een hart van goud, die Hankie. :duim:
Je bent zelf lelijk met je strepen!!! 11!@Ik zie nu pas hoe lelijk die strepen op de schouders zijn.
Ik zie nu pas hoe lelijk die strepen op de schouders zijn.
Ohhhh dat nieuwe shirt van Pauli. Ik lan met mijn telefoon geen fotos updaten maar deze maakt wel aanspraak op gedrocht van het jaar.
Ik heb het even voor je gegoogled...
http://www.footyheadlines.com/2017/05/under-armour-st-pauli-17-18-camo-third-kit.html
Mijn hemel...
Nee, dan ben ik een infiltrant. Maar Ivanhoe moet nog een bakkie zult met mij leeghappen dus dat komt ook nog een keer. De nieuwe shirts van NAC staan online. Plak jij ze even hier in knutselkoning.