Wedstrijdshirts 22/23

zwammy

Well-known member
Logo moet je helaas wel op de koop toenemen. Hetzelfde gold voor dat Opel logo. Net zo lelijk.
Maar daardoor kan het shirt wel mooi zijn. Het thuisshirt is in jaren niet zo strak geweest, en een uitshirt met groen en zwart blijft gewoon prachtig.

Ok?, duidelijk.

Jozsef

New member
Wedstrijdshirts 2017/18

Wedstrijdshirts 2017/18

Ik zie nu pas hoe lelijk die strepen op de schouders zijn.

Grappig. Na die gouden strepen 2 jaar terug, en vorig jaar die zwarte aan de zijkant zijn deze juist erg goed te doen.
Lopen subtiel en mooi over van rood naar wit. En hooguit 10 cm lang schat ik. Als ze er dan toch op moeten de beste oplossing. Dan storen die Adidas strepen op het uitshirt mij meer.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ohhhh dat nieuwe shirt van Pauli. Ik lan met mijn telefoon geen fotos updaten maar deze maakt wel aanspraak op gedrocht van het jaar.

Abubakari

Well-known member

Plaatsd an gewoon even een foto van het shirt.

under-armour-st-pauli-17-18-away-third-kits-2.jpg

Mooi shirt dat prima bij de club past. Het past sowieso beter bij de club dan een Brabo die alleen bij het woord Marokkaan al in een kramp schiet.:oops:

zwammy

Well-known member
Dat is hem niet beste Abu. Maar je hebt geluk, lk zit achter de laptop.

under-armour-st-pauli-17-18-away-third-kits-3.jpg

Bijlagen

• 19554583_10207543500785115_8271565184507855433_n.jpg
    19554583_10207543500785115_8271565184507855433_n.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Wat is dat nou met die Brabo's en die PSV fans? De ??n plaatst alleen een link, de ander een postzegel...

Kijk, zo doe je dat.
under-armour-st-pauli-17-18-away-third-kits-3.jpg

Maar wat moet jij tussen al die punks en links tuig zwammy?

zwammy

Well-known member
Nee, dan ben ik een infiltrant. Maar Ivanhoe moet nog een bakkie zult met mij leeghappen dus dat komt ook nog een keer. De nieuwe shirts van NAC staan online. Plak jij ze even hier in knutselkoning.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, dan ben ik een infiltrant. Maar Ivanhoe moet nog een bakkie zult met mij leeghappen dus dat komt ook nog een keer. De nieuwe shirts van NAC staan online. Plak jij ze even hier in knutselkoning.

Kom je 29 juli?

zwammy

Well-known member
Ik ga de 28e naar Bochum -Pauli dus ik vermoed van niet. Maar zal aan de srilankaan vragen wat ie wil. Hoelaat moeten ze speulen?

Bovenaan