Wat is er gebeurd met?

Abubakari

Well-known member
Of die Ajacied in zuid Amerika met een drankprobleem en altijd weer miss Zuid Amerika aan zijn zijde, hoe heette die ook alweer?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ssvoogel was niet helemaal eerlijk met een loterij. En hij heeft Timika en mij opgelicht met ijshockey shirts. En Zuti bij de meeting de rekening laten betalen.

Raar figuur iig
 

SanMark.

Well-known member
volgens mij woonde hij eerst in Zuid Amerika en had hij een andere nickname, en is hij later naar Nederland verhuist.

Hij was/is ook een groot fan van het Uruguay's voetbal.
 

Juni88

New member
Ha die Juni! Volg je Lyon nog steeds op de voet?

Ik volg eigenlijk bar weinig voetbal meer... maar vond het wel geinig eens te kijken wie er allemaal hier nog steeds ronddwaalt.

Vroeger volgde ik Lyon wel intensief en qua Nederlandse clubs de Limburgse clubs wel, keek ik bijna alles van de CL en het NL elftal, maar ben nooit ergens hardcore fan van geweest. Verder hing ik wel graag ook in de Toog en deed ik aan best wat spelletjes mee. Dat was denk ik ook wel een beetje waardoor ik afgehaakt ben zodra ik forum-moe was; ik was voor iemand op een voetbalforum helemaal niet zo voetbalgek. Verder had ik het hier ook wel heel erg naar mijn zin, vond ik hier steun als ik ff een dipje had en vond ik het heel gezellig binnen de crew en bij de meeting(s) (volgens mij 2x geweest).

Ook heel vaak aan de tijd hier terug gedacht en als ik Jamel, Max, Satyr, Timika, de waan en anderen die ik op FB heb daar iets zie posten lees ik nog steeds met belangstelling wat hun bezig houd. Zo'n Tim, die al die tijd zo strugglede met zn gezondheid, doet me oprecht goed te zien welke afstanden die nu (hard)loopt en fietst.

Inmiddels woon ik samen, heb ik een eigen zaak, zie ik bijna geen wedstrijden meer en gek genoeg houd ik via VI wel nog t voetbal wat in de gaten (terwijl ik dus vrijwel nooit kijk). Maar voetbalinhoudelijk meelullen zal daardoor wat lastig worden dus verwacht me niet hier vaak te zien, maar ik vind t wel leuk hier rond te neuzen. Het voelt ook nog steeds wel een klein beetje als mijn kindje, is toen best wat tijd en moeite in gaan zitten dit hier op te zetten.
 
Bovenaan