Geen slechte gok!Vakx, Sandra88, watergigant, ElSimao, Daily Dose en Ronald?
Stond om 10u 's ochtends al in zijn eentje te kijken naar de o10 van Feyenoord. Mooie kerel!Bahia 😀
Zeker, legendarisch duo met GreeneStond om 10u 's ochtends al in zijn eentje te kijken naar de o10 van Feyenoord. Mooie kerel!
Dan zal de rest van mijn gok ook wel niet foutloos zijn.Stond om 10u 's ochtends al in zijn eentje te kijken naar de o10 van Feyenoord. Mooie kerel!
Nummer 1 is mijn beste maat, Eloy. Hij heeft hier jaren terug wel een account gehad, maar nooit echt actief geweest. Was er altijd wel bij op de meetings. De rest klopt helemaal!Dan zal de rest van mijn gok ook wel niet foutloos zijn.
De eerste weet ik niet, de tweede denk ik Jamel (of is Jamel de eerste?), dan Storm80 aka Fabian, inhethoekje en Jozsef Forever. Ben ik wel benieuwd wie nummer 1 (of 2) is.
Nee zeker niet, haha. Maar voelde ook lullig om hem weg te knippen van de foto.Ah, Eloy is dus -ja sorry- ook niet echt een forum legende.
Ze doen het gewoon allemaal nog 🤘🤘.Foto van afgelopen zaterdag. Herken de forumlegenden!
Samen met Hofland deden ze Laseroms-Israel vergeten.Zeker, legendarisch duo met Greene
Volgende keer ben je erbij, toch?Samen met Hofland deden ze Laseroms-Israel vergeten.
Jazeker!Volgende keer ben je erbij, toch?
Gouden foto dit hoor!Foto van afgelopen zaterdag. Herken de forumlegenden!
Mooi…Foto van afgelopen zaterdag. Herken de forumlegenden!
Ja, echt top. Nu spreek ik Jozsef en Fabian dagelijks via de app en Hoekie regelmatig via twitter. We hadden elkaar in deze samenstelling al jaren niet meer gezien. Maar gelijk weer als vanouds honderduit ouwehoeren. Hoekmans zei het ook al "voelt alsof we een vriendengroep zijn, die elkaar wekelijks opzoeken". Vind ik toch wel één van de leukste dingen van 18 jaar onzin posten op een forum. Dat ik er echt gouden kerels heb ontmoet, die voelen als maten voor het leven.Mooi…
Goed om te zien dat het met de legenden goed gaat