gevegt
Well-known member
Vooral in Duitsland.Gaat toch niet alleen om live wedstrijden?
Ik denk dat 5 miljoen voor een vrouwen-WK onder de streep voordeliger is dan 214 miljoen voor een mannen-WK.
Vooral in Duitsland.Gaat toch niet alleen om live wedstrijden?
Ik denk dat 5 miljoen voor een vrouwen-WK onder de streep voordeliger is dan 214 miljoen voor een mannen-WK.
Dit seizoen wel meer dan eerder. Ook op zaterdag om 14.00u is er nu een live wedstrijd en vandaag ook nog om 16.45u en niet alleen om 12.15u.Ik wist niet dat ESPN ook vrouwenvoetbal de ether in slingert.
Vorig seizoen had Twente toch ook een gat van 5 punten? Verspeelden ze door bij Fortuna gelijk te spelen en van Ajax te verliezen en werd Ajax kampioen.Competitie is beslist; Twente wint uit bij Ajax met 0-1.
Gat nu 5 punten; dus dat zit wel goed.
Niet iedereen is zo'n groot volger van het vrouwenvoetbal.Vorig seizoen had Twente toch ook een gat van 5 punten? Verspeelden ze door bij Fortuna gelijk te spelen en van Ajax te verliezen en werd Ajax kampioen.
Ben ik ook niet, maar met mijn geheugen is niks mis.Niet iedereen is zo'n groot volger van het vrouwenvoetbal.
Ah joh, die amateurcompetitie, daar geeft toch niemand iets om, de CL is de competitie die telt bij de vrouwen.Logische beslissing; 10 punten achter op Twente. Dan vlieg je er wel uit.
Nee, zoals de kkd bij de mannen.Een beetje zoals de conference league bij de mannen dus
Volgens Het Parool is ze inderdaad hierop afgerekend.Logische beslissing; 10 punten achter op Twente. Dan vlieg je er wel uit.