Vriendenquizjes

De Wolf

Well-known member
Excuses dat ik hem een beetje lastig heb gemaakt maar moest voor Abu ook een beetje uitdagend zijn. Zie dat hij 60% score heeft gehaald.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Mwoah, je hoeft je niet druk te maken of je quizzen te makkelijk zijn hoor, ze zijn zonder uitzondering zeer pittig.
 

De Groene Scout

Well-known member
Oei dat was lastig. Toch best veel gelezen. Meestal stonden er ook wel 2 tussen die ik wist, maar dan nog vrijwel alles verkeerd gegokt.
 
Bovenaan