Vriendenquizjes

JFK

Well-known member
Die beslissingswedstrijd tegen Benfica in Parijs, daar was mijn vader bij aanwezig. Hij was toen reisleider. Hij geeft nog steeds geen fuck om voetbal.

Unregistere

Well-known member
Lastig zat, had er weliswaar 8, maar twee daarvan waren goede gokjes. Wist er maar 6 echt (vrijwel) zeker.

erka

Well-known member
6 op 10, niet slecht. Ik wist aantal jaartallen en scores. Paar nog gegokt. Die vragen over AEK echter....

Unregistere

Well-known member
Dat was best wel wat gokwerk, met die Groningers. Had er vijf goed.

Arie Haan zat ooit in de quiz in Maassluis trouwens. Wel andersom, toen werden er drie gemeenten genoemd waarin een international werd geboren. Geboorteplaats van Arie zat er bij. Die had ik toen goed, dus wist hem nu ook zeker.

erka

Well-known member
10 op 10. De enigen waarover ik twijfelde waren Geert Meijer (pure gok) en Stef Nijland (is ie in het ziekenhuis geboren of thuis?)

Voor de rest eitje.

erka

Well-known member
Ok?, de rest is kennelijk te klein om eiland te heten. Best wel willekeurig lijkt me.

Van de andere kant: Noorderhaaks kun je ook wel ter discussie stellen. Is eigenlijk een Noordzee zandbank, grenst niet eens aan de Waddenzee.

Een eiland lijkt me overigens een eiland als het niet bij vloed overstroomt. Al is het 10 bij 10 meter.

Bovenaan