Voormalige Godenzonen

Batigoal

Well-known member
Als opvolger van voormalig Dynamo Kyiv-spits Andriy Rebrov. En diens landgenoot Yarmolenko in de selectie, maar goed die zal wel vertrekken als Rebrov weg is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Ziyech dus ook naar de zandbak voor minimum jeugdloon. Zonde dat zijn carrière zo als een nachtkaars uit gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Ziyech dus ook naar de zandbak voor minimum jeugdloon. Zonde dat zijn carrière zo als een nachtkaars uit gaat.
Heel erg zonde, maar als hij echt iets van zijn carrière nog had willen maken had hij natuurlijk eerder bij Chelsea moeten weggaan. Het was al na 2 trainers duidelijk dat het niet echt iets ging worden daar.
 

ALenstra

Well-known member
Die Ziyech kan toch makkelijk mee bij een prima club in een grote competitie? Inderdaad zonde dat hij naar een of andere woestijnliga gaat. Maar de centen zullen wel goed zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Tsja zonde dat Ziyech niet lekker bij Spartak gaat spelen. Heeft de zandbak een uitleveringsverdrag met Nederland? Anders kan Promes wellicht daar lekker spelen.
VAE tegenwoordig wel. Saoudi Arabië niet maar inmiddels is wel bekend wat Promes is dus die wil niemand buiten Rusland hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik las dat Onana in de belangstelling staat van MU, lijkt me een mooie stap. Hoop dat ze een miljoen of 80 aftikken voor 'm, zit er voor ons ook nog wat moois aan vast qua opleidingsvergoeding.

Oh wacht, dat is maar 2% dan denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
https://www.vi.nl/nieuws/ex-ajacied-fischer-zet-op-29-jarige-leeftijd-punt-achter-carriere

Wat zonde zeg. Fischer was in zijn eerste jaar zó goed en een heerlijke voetballer om te zien met zijn bravoure en acties. Helaas daarna een zware blessure gekregen en er nooit meer bovenop gekomen. Heeft het bij FC Kopenhagen nog wel een tijdje goed gedaan, maar daarna opnieuw vaak geblesseerd geweest. Zonde, want je vraagt je toch af hoever hij had kunnen komen zonder al die blessures.
 

Batigoal

Well-known member
En een andere Deense oud-Ajacied, Kasper Dolberg, gaat naar Anderlecht. Maar met hem gaat het de voorbije seizoenen ook niet geweldig. Vorig jaar bij zowel Sevilla als Hoffenheim amper gespeeld. Nog altijd slechts 25 jaar, dus hij kan nog wat stappen maken. Wie weet dat het in België gaat lukken. Heeft daar wel een Deense trainer, dus waarschijnlijk zal hij het vertrouwen krijgen als eerste spits.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het kunnen vervoeren duidt op geen direct levensverhaal denk ik en het zegt niet direct iets over hoe je er verder aan toe bent. Afgelopen twee zomers meegekregen hoe familieleden van vrienden en een collega vanuit het buitenland hierheen werden gebracht en dat zegt niet heel veel meer dan dat men niet in direct levensgevaar meer was. Bij de een is een jaar later best een hoop progressie geboekt en bij de ander is de situatie twee jaar later nog steeds desastreus.

Het is in ieder geval voor de familie heel prettig dat hij in Nederland is en dat geeft hem ook een betere kans op een zo maximaal mogelijk herstel. Hopelijk kunnen we straks concluderen dat het allemaal is meegevallen. Goed aanspreekbaar klinkt wel positief.
 

Makanaky

Well-known member
Als hij ook heeft mogen vliegen, is dat nog positiever dan alleen over land. Wordt niet duidelijk in het artikel dat ik heb gelezen
 

Miramar

Well-known member
Voormalig Ajacied Tadic wordt morgen bij Fenerbahçe verwacht om een tweejarig contract te ondertekenen.
 
Bovenaan