Voormalige Godenzonen

Max

Administrator
Forumleiding
Wat opportunistisch weer van fans en sommige ‘journalisten’ en opiniemakers om
Ajax/Schreuder nu hierom te gaan afbranden. Blind kon je alleen handhaven als je daarop je systeem zou gaan aanpassen. Daar zat ook niemand direct op te wachten.
 

Batigoal

Well-known member
Hij had ook prima kunnen blijven als hij zou accepteren dat hij regelmatig op de bank zou zitten. Maar dan nog had hij een heel nuttige rol kunnen spelen. Alleen daar had hij zelf geen trek in.
 

Reinoud

Well-known member
Hij had ook prima kunnen blijven als hij zou accepteren dat hij regelmatig op de bank zou zitten. Maar dan nog had hij een heel nuttige rol kunnen spelen. Alleen daar had hij zelf geen trek in.
Zou de bank in zuid Duitsland beter zitten? Kan mij niet voorstellen dat hij daar wel alles gaat spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zou de bank in zuid Duitsland beter zitten? Kan mij niet voorstellen dat hij daar wel alles gaat spelen.
Misschien kan hij het daar beter hebben omdat hij het niveau van de concurrentie voor zijn positie hoger inschat? Van mij had Blind ook niet weggehoeven. Hij werd naar mijn mening wel terecht gepasseerd op een gegeven moment. Dan is het een kwestie van jezelf terug knokken, daar leek hij geen zin in te hebben, met die invalbeurt tegen FC Emmen als beste voorbeeld. Los van dat het natuurlijk onzin was de Schreuder op enig moment zowel Wijndal, Baas als Rensch de voorkeur gaf.
 

Abubakari

Well-known member
Los van dat het natuurlijk onzin was de Schreuder op enig moment zowel Wijndal, Baas als Rensch de voorkeur gaf.
Dat zal niet voor niks grweest zijn. Als jij de boel gaat lopen saboteren omdat je gepasseerd wordt en je eigen belang boven dat van het team gaat stellen kan ik mij voorstellen dat Schreuder dat doet. Anders niet. Maar dat ie dat wel doet geeft denk ik aan dat er wel wat loos was.
 

Batigoal

Well-known member
Marc Overmars heeft toch wel veel een hele flinke klap opgelopen aan zijn hart na het infarct eind vorig jaar. Er zit nog een bloedprop in zijn hart en het werkt nog maar voor 30%. Dat is toch wel fors. Voorlopig zal hij niet meer aan het werk gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Marc Overmars heeft toch wel veel een hele flinke klap opgelopen aan zijn hart na het infarct eind vorig jaar. Er zit nog een bloedprop in zijn hart en het werkt nog maar voor 30%. Dat is toch wel fors. Voorlopig zal hij niet meer aan het werk gaan.

Wegens drukte het verhaal niet helemaal meegekregen. Jeetje, dat is behoorlijk heftig. Is er nog kans op een soort van herstel?
 

Batigoal

Well-known member
Wegens drukte het verhaal niet helemaal meegekregen. Jeetje, dat is behoorlijk heftig. Is er nog kans op een soort van herstel?
Van wat ik las is die 30% werking van het hart nu het maximale, dat zal niet verbeteren. Het is iets soortgelijks alss wat Ronald Koeman heeft gehad in 2020, maar zijn hart is er minder beschadigd uitgekomen.
 

Batigoal

Well-known member
Yaya Sanogoal is weer voetballer! Ruim anderhalf jaar na zijn vertrek bij Huddersfield Town heeft hij een nieuwe club gevonden. Sanogo gaat spelen in Armenië voor de koploper, FC Urartu. Daar komt hij overigens een andere oud-Ajacied tegen, want ook Aras Özbiliz is deze winter naar Urartu gegaan.
 

JMD

Well-known member
Twee jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf heeft promes tegen zich horen eisen.op 17 maart uitspraak
 
Bovenaan