Eef de Kip
Well-known member
Overigens leverde de zege van PSV op RKC direct een prijs op. De Mandemakers Cup.
Oei, als jullie nu maar niet te vroeg gepiekt hebben.
Overigens leverde de zege van PSV op RKC direct een prijs op. De Mandemakers Cup.
Oei, als jullie nu maar niet te vroeg gepiekt hebben.
Jij spreekt ook van Nieuw Kasteel of Pruisen Daarmond?
Nee, er is een offici?le lijst: http://namen.taalunie.org/
Nee, er is een offici?le lijst: http://namen.taalunie.org/
Zeker met Kramer in de basis.
Wist ik, maar ik blijf het dubieus vinden waarom je wel Nordsjaelland vertaalt maar bv Newcastle niet.
PSV wint met 1-0 van Sion. Doelpuntmaker was Pereiro. Opvallender was dat Maher in de basis begon en de assist gaf.
Zou hij dan toch blijven?
AZ krijgt zwaar seizoen als ik die middelmaat zo zie.... Onderkant linkerrijtje?Leende
AZ-Olympiacos 0-2 (0-0)
59.El Fardou Nabouhane0-1
63.El Fardou Nabouhane0-2 pen
Olij (46.Coutinho), Opdam (46.Jacobs), Vlaar (46.Hatzidiakos), Van der Linden (46.Wuytens), Haps (46.Ouwejan), Seuntjens (46.Til), Bakker (46.Van Overeem), Wijndal (46.Rienstra), Stengs (46.Bel Hassani), Friday (46.Weghorst), Helmer (46.Dos Santos)
De technische leiding ziet blijkbaar kans op verbetering ten opzichte van afgelopen matig verlopen seizoen, zonder nieuwe aankopen (m.u.v. Bizot). Maar met Luckassen weg en misschien ook nog Haps, en zover nu duidelijk is geen vervangers die daarvoor gehaald worden, zie ik het komende seizoen ook somber tegemoet.AZ krijgt zwaar seizoen als ik die middelmaat zo zie.... Onderkant linkerrijtje?
:duim:
Hup PSV!
Lang geblesseerd geweest in de eerste helft van vorig seizoen, en daarna toen hij weer fit was nauwelijks aan spelen toe gekomen bij AZ. Wel regelmatig meegedaan met Jong AZ na de winterstop.Job van der Linden staat er ook nog steeds onder contract? Waar is die de afgelopen 2 jaar geweest?
De technische leiding ziet blijkbaar kans op verbetering ten opzichte van afgelopen matig verlopen seizoen, zonder nieuwe aankopen (m.u.v. Bizot). Maar met Luckassen weg en misschien ook nog Haps, en zover nu duidelijk is geen vervangers die daarvoor gehaald worden, zie ik het komende seizoen ook somber tegemoet.
Ik had echt gerekend op enkele aankopen, vooral in de spits. Want met Weghorst en zeker Friday zal het niet ineens makkelijk gaan met het scoren van doelpunten.
De play-offs zullen wel weer bereikt worden, maar veel meer lijkt er niet in te zitten.