Voorbereiding 2017/2018

Unregistere

Well-known member
Excelsior won gisteravond met de hakken over de sloot bij zaterdageersteklasser Heinenoord. Het werd 0-1 door een late treffer van Luigi Bruins.

Sparta deed het op bezoek bij zondageersteklasser VOC beter. De deftige jongens werden door Sparta met 0-6 verslagen. Deroy Duarte maakte er twee. Ook Ragnar Ache pikte zijn inmiddels gebruikelijke goaltje mee. Treffers van Lloris Brogno, Mart Dijkstra en nieuwkomer Dalibor Volas maakten het halve dozijn vol.
 

Forza AZ

Well-known member
Leende
AZ-Olympiacos 0-2 (0-0)

59.El Fardou Nabouhane 0-1
63.El Fardou Nabouhane 0-2 pen

Olij (46.Coutinho), Opdam (46.Jacobs), Vlaar (46.Hatzidiakos), Van der Linden (46.Wuytens), Haps (46.Ouwejan), Seuntjens (46.Til), Bakker (46.Van Overeem), Wijndal (46.Rienstra), Stengs (46.Bel Hassani), Friday (46.Weghorst), Helmer (46.Dos Santos)
 

gevegt

Well-known member
PSV wint met 1-0 van Sion. Doelpuntmaker was Pereiro. Opvallender was dat Maher in de basis begon en de assist gaf.
Zou hij dan toch blijven?
 

Eresd?g?

Banned
Leende
AZ-Olympiacos 0-2 (0-0)

59.El Fardou Nabouhane0-1
63.El Fardou Nabouhane0-2 pen

Olij (46.Coutinho), Opdam (46.Jacobs), Vlaar (46.Hatzidiakos), Van der Linden (46.Wuytens), Haps (46.Ouwejan), Seuntjens (46.Til), Bakker (46.Van Overeem), Wijndal (46.Rienstra), Stengs (46.Bel Hassani), Friday (46.Weghorst), Helmer (46.Dos Santos)
AZ krijgt zwaar seizoen als ik die middelmaat zo zie.... Onderkant linkerrijtje?
 

Forza AZ

Well-known member
AZ krijgt zwaar seizoen als ik die middelmaat zo zie.... Onderkant linkerrijtje?
De technische leiding ziet blijkbaar kans op verbetering ten opzichte van afgelopen matig verlopen seizoen, zonder nieuwe aankopen (m.u.v. Bizot). Maar met Luckassen weg en misschien ook nog Haps, en zover nu duidelijk is geen vervangers die daarvoor gehaald worden, zie ik het komende seizoen ook somber tegemoet.
Ik had echt gerekend op enkele aankopen, vooral in de spits. Want met Weghorst en zeker Friday zal het niet ineens makkelijk gaan met het scoren van doelpunten.

De play-offs zullen wel weer bereikt worden, maar veel meer lijkt er niet in te zitten.
 

Pascallovic

Well-known member
Hopen dat die Hatzikidekos veel speelminuten mag maken. De droom van iedere aanvaller die prutser. Job van der Linden staat er ook nog steeds onder contract? Waar is die de afgelopen 2 jaar geweest?
 

Forza AZ

Well-known member
Job van der Linden staat er ook nog steeds onder contract? Waar is die de afgelopen 2 jaar geweest?
Lang geblesseerd geweest in de eerste helft van vorig seizoen, en daarna toen hij weer fit was nauwelijks aan spelen toe gekomen bij AZ. Wel regelmatig meegedaan met Jong AZ na de winterstop.
 

hipp00

New member
De technische leiding ziet blijkbaar kans op verbetering ten opzichte van afgelopen matig verlopen seizoen, zonder nieuwe aankopen (m.u.v. Bizot). Maar met Luckassen weg en misschien ook nog Haps, en zover nu duidelijk is geen vervangers die daarvoor gehaald worden, zie ik het komende seizoen ook somber tegemoet.
Ik had echt gerekend op enkele aankopen, vooral in de spits. Want met Weghorst en zeker Friday zal het niet ineens makkelijk gaan met het scoren van doelpunten.

De play-offs zullen wel weer bereikt worden, maar veel meer lijkt er niet in te zitten.

De transfermarkt is nog meer dan een maand open, dus ook bij AZ is dit zeker nog niet de definitieve selectie.
 
Bovenaan