Voorbereiding 2017/2018

De Wolf

Well-known member
Ik moet denken aan Sno. Was een jaar of 7 geleden. Hopelijk heeft hij net zoveel geluk.
 

Jozsef

New member
Dat is een hel. Trust me!
En al helemaal bij zo'n frisse, fitte jongen in de bloei van zijn leven.
 

JMD

Well-known member
Van de Twitter van Ajax: "Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden."

Dat is dan 'goed' nieuws.
 

Eresd?g?

Banned
Dat is wel opluchting zeg.... Je vraagt je wel af hoe zoiets kan. Zoveel moderne zooi bij Ajax dan moet een hartafwijking of iets dergelijks toch naar voren komen bij testen? Maar goed...zorg voor later. Nu moet hij eerst rustig herstellen.
 

JMD

Well-known member
Goddank. Niet het ergst denkbare in ieder geval.

Precies. Daarom het 'goed' ook tussen aanhalingstekens in mijn post omdat her levensgevaar dan nu voorbij lijkt, maar dat er nog heel veel onderzoeken gaan volgen e.d.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, het ergste scenario is gelukkig geen waarheid geworden. Daar was ik toch echt wel bang voor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord won vandaag z'n eerste oefenwedstrijd in Lisse met 0-5, na een 0-1 ruststand. Het duel verliep zoals je vooraf verwacht, met Feyenoord dat rustig op zoek ging naar vastigheden en FC Lisse dat zeker in het begin enthousiast ervoor ging. Bij Feyenoord ontbraken internationals als Toornstra, Jorgensen en aanwinst Amrabat nog, waardoor diverse jeugdspelers hun opwachting mochten maken. Onder wie de pas 16-jarige Cheick Tour?.

Opstellingen:

FC Lisse: Storm; Buys, Van Boxel, Valk, De Goede; Van der Zwet, Rauws, Vermeulen; Van Eeuwijk, Van der Putten, Fokkema

Feyenoord, eerste helft: Jones; Nieuwkoop, Botteghin, Verdonk, Nelom; Hamer, Gustafson, Hansson; Basacikoglu, Vente en Malacia.
Feyenoord, tweede helft: Jones; Diks, Dammers, Van der Heijden, Woudenberg; Vejinovic, Wehrmann, El Hankouri; Boetius, Kramer en Tour?.

Doelpuntenmakers:

0-1 ’16 Bilal Basacikoglu
0-2 ’47 Michiel Kramer
0-3 ’59 Michiel Kramer
0-4 ’68 Mo El Hankouri
0-5 ’74 Jordy Wehrmann

De volgende oefenwedstrijd van Feyenoord is volgende week zaterdag in Putten, waar Hoofdklasser SDC Putten de tegenstander zal zijn.
 

JMD

Well-known member
Overigens leverde de zege van PSV op RKC direct een prijs op. De Mandemakers Cup. :)
 

Friesland

Well-known member
Heerenveen won gisteren met 3-2 van FC Noord-Seeland, de Deense kampioen van 2012, via goals van Vlap (1) en Veerman (2, waaronder een strafschop).
 

JMD

Well-known member
Heerenveen won gisteren met 3-2 van FC Noord-Seeland, de Deense kampioen van 2012, via goals van Vlap (1) en Veerman (2, waaronder een strafschop).

Jij spreekt ook van Nieuw Kasteel of Pruisen Daarmond? ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan