Voorbereiding 2017/2018

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit zier er naar uit.
Is hij nou in mekaar gezakt?

Volgens mij wel. Ik zapte er net naartoe en zag hem liggen. Ziet er echt heel vervelend uit. Hopelijk enkel door de warmte van z'n stokkie gegaan, maar ik vrees zo onderhand. :(
 

Abubakari

Well-known member
Ik lees "Zijn nu al zo'n zeven a acht minuten bezig met Nouri.. Nog steeds onduidelijk wat er aan de hand is"... Hartproblemen of bevangen door de warmte.
 

JFK

Well-known member
Volgens mij wel. Ik zapte er net naartoe en zag hem liggen. Ziet er echt heel vervelend uit. Hopelijk enkel door de warmte van z'n stokkie gegaan, maar ik vrees zo onderhand. :(

Ik heb even teruggespoeld. Hij is zelf gaan liggen en kort daarna dus de verzorgers van Ajax en Werder Bremen er omheen.
Nu een ambulance erbij.
 

JMD

Well-known member
PSV voor de verandering maar weer eens een strafschop gemist.

Zo verschrikkelijk triviaal als je ziet wat er in het Zillertal gebeurt.
 

Abubakari

Well-known member
Godverdomme, dit is geen zonnesteek of zoiets. Ik moet aan zijn familie denken die dit op tv ziet. Wat een drama.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Godverdomme, dit is geen zonnesteek of zoiets. Ik moet aan zijn familie denken die dit op tv ziet. Wat een drama.

Ik zag een gast net duidelijk bezig met een hartmassage. Dit is echt slecht. Ik blijf ook echt alleen maar kijken omdat ik zo hoop dat we dadelijk een positief bericht krijgen.
 

Eresd?g?

Banned
Dit hoeft niet altijd slecht af te lopen. Hopelijk red hij t.... Zo'n talentvolle jonge gozer. Hij red t wel!
 

JMD

Well-known member
Zo zit je flauwe opmerkingen te maken over vroege evaluaties enzovoort. Zo ben je aan het kijken naar een speler in doodstrijd...

Traumahelikopter gaat landen denk ik, veld wordt leeggemaakt.
 
Bovenaan