Ik heb de calculator zelf nagebouwd maar hier vind je het ook (en eigenlijk beter)Op welke site kijk jij om te kunnen uitrekenen wat een bepaalde zege/nederlaag oplevert?
Het werd 3-1 dus nu staan ze haast gelijk.Nederland verliest 2,44 punt tegen Turkije en inderdaad die 3-0 voor Canada levert veel op; 13,1.
Het verschil is nu nog steeds 13,4 in Nederlands voordeel. Maar Canada komt vanavond in actie tegen China en kan dat verschil laten verdampen met een 3-0 zege.
De nederlagen tegen Turkije en Polen waren niet onverwacht, het setje tegen Turkije vond ik zelfs een bonus. Tegen Polen was het simpelweg te zwak want dat zijn wel duels waar je moet knokken voor de punten.3-0 Polen en daarmee de achterstand op Canada 6 punten na 3 vd 12 wedstrijden ipv 20 punten voorsprong zoals aan begin vd week
Ze pakken nu de 3e set maar het is echt ploeteren.2e set verloren en 3e set heel spannend, ondanks het programma speelt NL deze week ook gewoon niet goed
Volleybal is wel een sport waar de technische vernieuwing echt goed is toegepast. In/uit-ballen zijn nu in 2 seconden bevestigd door de techniek.
En door de combinatie van groene kaart en challenges via de VAR is het ook echt eerlijker en sneller geworden.
Jep. Alleen kan je die bij volleybal/tennis ed echt niet vergelijken met die bij voetbal. Want dat is een ander type sport. Je moet het vergelijken voor voetbal met rugby/hockey...Ik vind het bij heel veel sporten goed toegepast. Alleen bij voetbal is het flut.
Zeker. Voetbal is heel veel interpretatie en dat is heel anders dan zwart/wit regels zoals in het volleybal.Ik vind het bij heel veel sporten goed toegepast. Alleen bij voetbal is het flut.
Zeker. Voetbal is heel veel interpretatie en dat is heel anders dan zwart/wit regels zoals in het volleybal.