Dat schreef ik ook al, dat je fouten accepteert als de servicedruk hoog is, maar NL levert geen servicedruk en dan mogen die fouten echt niet, en zeker niet 6 in een set zoals set 1.Ik heb me laten uitleggen dat servicefouts niet zomaar kunt bekritiseren. Tegen sommige ploegen heb je extra servicedruk nodig anders wordt je weggetikt, dus dat is risico en dan gaat het ook vaker mis.
Ik heb me laten uitleggen dat servicefouts niet zomaar kunt bekritiseren. Tegen sommige ploegen heb je extra servicedruk nodig anders wordt je weggetikt, dus dat is risico en dan gaat het ook vaker mis.
Ik denk eerder dat de wedstrijd tegen China zoveel energie gekost heeft dat het eigenlijk op is.
Jep. En dat was gisteren tegen Servië ook het probleem, ook toen kwamen ze er niet door.Dominicaanse Republiek scoort gewoon veel makkelijker. Bij Nederland ook te vaak dat een lange rally alsnog naar de Noord Amerikaanse gaan.
Er doen er toch 16 mee?Niet voor de meeste landen, slechts 7 ploegen zijn al geplaatst, er doen er 24 mee....
Oke, ik dacht 24.Er doen er toch 16 mee?
Dus is het voor heel veel landen echt niet zo'n belangrijk toernooi qua plaatsing, want idd het lijkt tussen NL, Canada en Duitsland te gaan voor de laatste plaats. (want er gaat ook 1 ticket naar Afrika)In poule B en C op het OKT heb je Turkije, Japan, Brazilie, VS, Polen en Italie. Daarvan er twee zich niet dit weekend. En dan heb je ook nog China die zich niet plaatsen nu. Dat zijn drie landen die op de ranking dusdanig hoog staan dat ze alleen op papier nog niet geplaatst zijn.
Plus Frankrijk is dat 10.
Dan houden we over;
Nederland 292
Canada 265
Duitsland 229
Thailand 218
Bulgarije 165
Zuid Korea 101
Die onderste vier staan echt veel te ver om ook maar enige rol te spelen in de VNL met betrekking tot plaatsing voor de Spelen.
Precies, veel landen zullen dit echt als voorbereiding benaderen.Oke, ik dacht 24.
Dus is het voor heel veel landen echt niet zo'n belangrijk toernooi qua plaatsing, want idd het lijkt tussen NL, Canada en Duitsland te gaan voor de laatste plaats. (want er gaat ook 1 ticket naar Afrika)
Dat is altijd al zo (sinds 2000 bij de dames). Er zijn er nu 7 geplaatst (Frankrijk plus 3 x 2 van de kwalificatietoernooien), dan gaat er nog 1 naar Afrika (beste land ranglijst) en de overige 4 naar de sterkste landen van die lijst. Gezien wie zich gaan plaatsen via de kwalificatietoernooien gaat dat ticket naar landen op plek 7 t/m 10. In principe zou NL daar idd bij moeten zitten ja.Er doen trouwens maar 12 landen mee aan de OS.