Voetbal op TV

Mario

Well-known member
Verschrikkelijke ziekte ... de adoratie van de Rangers fans voor deze man is wel mooi om te zien.
 

Eresd?g?

Banned
Wat een hel moet dat zijn. Je bent een volwassen vent, groot gedeelte van je leven sportman geweest en nu wil je lichaam niets meer. Als een demente vent moet alles voor je gedaan worden. En dan toch zo in t leven staan. Wat een respect heb ik voor deze held gekregen. Ik had allang voor de makkelijkste oplossing gekozen... Benieuwd hoe lang hij nog leeft. Als je m toch zo ziet kan t toch niet lang duren... Zou hij 2018 halen...?
 

Mario

Well-known member
En dan ook nog eens een kleintje achterlaten ... heel triest verhaal, net als die vele andere ALS pati?nten natuurlijk.
 

Sensini

Active member
Vanavond 22.00-23.05 u. op NPO 3: The Last Match. "Documentaire die vertelt hoe de ondertekening van Johan Cruijff voor FC Barcelona niet alleen een sportrevolutie was, maar ook een politieke, sociale en culturele."
 

ALenstra

Well-known member
Vandaag op Sat1 de Telekom Cup live. Van 13.45 tot 19.00 vanuit M?nchengladbach een minitoernooi met Bayern M?nchen, Borussia M?nchengladbach, Werder Bremen en Hoffenheim. Vier wedstrijden van 45 minuten, twee halve finales, een kleine finale en de finale.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Real wint met 2-1 van Manchester United en wint zo opniew de Supercup, net als vorig jaar.
Het is alweer de 6e prijs voor Zidane als trainer van Real.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Veronica heeft voor komend Champions League seizoen twee top analisten weten te strikken: Viktor Reinier en Jack Spijkerman! :duim:


Blij dat ik Ziggo Sport Totaal heb.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voetbal op TV

Peter R. de Vries en Rick Brandsteder waren niet beschikbaar?
 

ALenstra

Well-known member
De samenvattingen van de Jupiler League zijn voortaan op zaterdag 18.00 bij Veronica te zien. Jammer maar dan begint ook Sportschau.
 
Bovenaan