Waarom niet het Royal Antwerp van dat jaar? Daar lijkt me meer over te vertellen. De laatste Belgische Europese finalist, op Wembley nog wel...
Met Czerniatynski en die Duitser. En achterin kan ik me nog Kiekens herinneren omdat ik dat zo'n grappige naam vond.
Met Czerniatynski en die Duitser. En achterin kan ik me nog Kiekens herinneren omdat ik dat zo'n grappige naam vond.
FC Antwerp had toch in de 1e ronde een Bulgaarse club uitgeschakeld door in blessuretijd 3 maal te scoren: van 1-3 naar 4-3?
Waarom niet het Royal Antwerp van dat jaar? Daar lijkt me meer over te vertellen. De laatste Belgische Europese finalist, op Wembley nog wel...
Heb het niet gezien, maar het idee is wel heel leuk...Half 1, live op FOX, de jaarlijkse kampioenswedstrijd van een amateurteam. Be Quick 2 - FC Zutphen 4. 6e Reserveklasse
Half 1, live op FOX, de jaarlijkse kampioenswedstrijd van een amateurteam. Be Quick 2 - FC Zutphen 4. 6e Reserveklasse
Ik kan er niet meer naar kijken.
Vanavond neem ik hem op. Kijken wanneer ik het kan opbrengen om ook te kijken.
Uit sympathie heb ik ooit het boek van Boerebach gekocht. Het staat als enige boek in de kast wat ik nooit heb gelezen.
Oef, dat verhaal wil je eigenlijk ook niet lezen.