Voetbal op TV

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een programma dat Rondo. Om de haverklap loopt er iemand richting de koelkast om een drankje te pakken.
 

De Groene Scout

Well-known member
TV stond wel aan en dus ook wel wat stukjes meegekregen, maar wat was dat weer onthutsend zwak. Wel 2-0 voor Twente, volgende week de return. :duim:
 

gevegt

Well-known member
Voor de eerste keer kijk ik naar Rondo met van Gelder, en het is meteen de laatste keer.
Wat een Jood is die van Gelder, die blikken van alle anderen aan tafel spreken boekdelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de eerste keer kijk ik naar Rondo met van Gelder, en het is meteen de laatste keer.
Wat een Jood is die van Gelder, die blikken van alle anderen aan tafel spreken boekdelen.

Whaha, de AFC-er viel een beetje door de mand.
 

gevegt

Well-known member
Dat denigreerde tikje tegen het hoofd van Kieft omdat hij water drinkt is ronduit walgelijk.
Ik blijf kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is denk ik de vierde keer dat ik kijk. Eerdere uitzendingen was Jack niet zo erg.
 

Miramar

Well-known member
Voor de eerste keer kijk ik naar Rondo met van Gelder, en het is meteen de laatste keer.
Wat een Jood is die van Gelder, die blikken van alle anderen aan tafel spreken boekdelen.


Nu pas? Ik nam vroeger op Hilversum1 langs de lijn op een cassettebandje op om te laten horen dat Cheque harder schreeuwde bij een goal van Ajax dan van ieder andere club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ach ik snap Cheque zijn gevoel voor vrijheid wel. Er schijnen niet veel mensen naar Rondo te kijken. Zou gisteren door de F1 ervoor wel eens iets anders kunnen liggen.
 
Bovenaan