Misschien wanneer Nederland en Belgie weer een land vormen. Maar denk dat we eerder een vrouwlijke paus krijgen.Toch gaat het ervan komen
Virton vecht licentie van Lommel aan
Excelsior Virton zal de licentie aanvechten die Lommel kreeg van de Belgische voetbalbond (KBVB) om volgend seizoen in de Challenger Pro League uit te komen. Dat heeft de ploeg uit de Gaume, die op de rand van de degradatie naar Eerste Nationale (de hoogte amateurafdeling) staat, donderdag gemeld.
![]()
Virton vecht licentie van Lommel aan
Excelsior Virton zal de licentie aanvechten die Lommel kreeg van de Belgische voetbalbond (KBVB) om volgend seizoen in de Challenger Pro League uit te komen. Dat heeft de ploeg uit de Gaume, die op de rand van de degradatie naar Eerste Nationale (de hoogte amateurafdeling) staat, donderdag gemeld.www.proximus.be
Precies dit. Ben bang voor Amerikaanse toestanden ook. Gewoon strenge regels, keeper max 8 tellen bal in hand, na fluitje niet meer bal aanraken, wissels zsm bij dichtstbijzijnde lijn eruit en schwalbes keihard aanpakken.Tweede punt klopt niet. Je kan alsnog de wedstrijd de nek omdraaien ondanks je zuivere speeltijd hebt. Elke keer het tempo eruit halen is ook effectief.
Inderdaad, ben daar totaal geen voorstander van.Tweede punt klopt niet. Je kan alsnog de wedstrijd de nek omdraaien ondanks je zuivere speeltijd hebt. Elke keer het tempo eruit halen is ook effectief.
Precies dit. Ben bang voor Amerikaanse toestanden ook. Gewoon strenge regels, keeper max 8 tellen bal in hand, na fluitje niet meer bal aanraken, wissels zsm bij dichtstbijzijnde lijn eruit en schwalbes keihard aanpakken.
Die regels zijn er toch allemaal al? Keeper is het geloof ik zelfs 6 tellen. Er wordt alleen totaal niet op gehandhaafd.Precies dit. Ben bang voor Amerikaanse toestanden ook. Gewoon strenge regels, keeper max 8 tellen bal in hand, na fluitje niet meer bal aanraken, wissels zsm bij dichtstbijzijnde lijn eruit en schwalbes keihard aanpakken.
Dit bedoel ik ja.Ik ben voorstander om eerst bestaande regels te gaan handhaven voordat je nieuwe regels gaat uitrollen. Die zes seconden regel lijkt mij ook een mooie om te gaan handhaven.
Precies.Ik ben voorstander om eerst bestaande regels te gaan handhaven voordat je nieuwe regels gaat uitrollen.