Pascallovic
Well-known member
Zullen die wellicht paar honderdduizend televisiekijkers uit Nederland nu echt een dermate verschil maken in de inkomsten, dat die Bundesligaclubs op basis van dat verschil Ajax willen toelaten?
Zullen die wellicht paar honderdduizend televisiekijkers uit Nederland nu echt een dermate verschil maken in de inkomsten, dat die Bundesligaclubs op basis van dat verschil Ajax willen toelaten?
Nergens zul je een volk tegenkomen dat feller tegen het moderne voetbal is dan in Duitsland. Ajax in de Bundesliga zou wat dat betreft de overtreffende trap zijn.Los van zaken als kijkcijfers en marktaandelen enzo kan ik het me ook wel voorstellen dat veel Duitsers het ook best een leuk idee vinden, Ajax erbij in de Bundesliga. Zelf zou ik bijvoorbeeld ook graag pak m beet Roda JC inwisselen voor Anderlecht (ok slecht voorbeeld, ik zou Roda JC ook inwisselen voor een longontsteking), dus waarom de Duitsers er allemaal pertinent op tegen zouden zijn is mij niet bekend.
De echte Duitsers zijn een stuk meer open minded dan de wannabe Duitsers op dvk.
Vandaag heb ik er een paar gesproken en ze zijn allemaal tegen. Voor mij een reden te meer om voor te zijn. Liever vandaag dan morgen.Nergens zul je een volk tegenkomen dat feller tegen het moderne voetbal is dan in Duitsland. Ajax in de Bundesliga zou wat dat betreft de overtreffende trap zijn.
Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker uit moet leggen. Je krijgt meer interesse / kijkcijfers etc in de Bundesliga. Meer interesse leidt tot meer .....
Sorry, maar ik ga met Zwammy koffie drinken en staak de behandeling. Uitzichtloos.
Sorry, maar ik ga met Zwammy koffie drinken en staak de behandeling. Uitzichtloos.
Of St. Pauli.Ik denk dat ze in Duitsland buiten Leipzig maar wat graag de plaatselijke RB inruilen tegen Ajax. Of Hoffenheim inruilen. Of Ingolstadt. Of Wolfsburg.
Of St. Pauli.
Ajax zou willen dat ze voor Nederlanders hetzelfde gevoel oproepen als Pauli voor de Duitsers