Voetbal op de schop/Super League

zwammy

Well-known member
Het is niet echt hoge school hocus pocus geblaat wat je uit je toetsenbord wurmt. Daar valt weinig niet aan te begrijpen. De kronkel zal wat meer onderzoek vergen.
 

ElSimao

Active member
Het is niet echt hoge school hocus pocus geblaat wat je uit je toetsenbord wurmt. Daar valt weinig niet aan te begrijpen. De kronkel zal wat meer onderzoek vergen.

Nou, het staat je vrij om het te weerleggen. Hopelijk gaat dat je beter af dan vorige keer :eek:
 

zwammy

Well-known member
Volgens mij heb ik dit ook al uitgelegd aan je, maar blijkbaar heb je het niet ontvangen.

Waarom zouden internationale sponsoren interesse hebben in Ajax in de Bundesliga ipv Augsburg? Of kom je weer met je KPMG onderzoekje aan? Dat je denkt dat de Nederlanders massaal naar de BL gaan kijken omdat Ajax daar in gaat spelen heb je nog meer hoogheidswaanzin dan met je Amsterdam.
 

ElSimao

Active member
Volgens mij heb ik dit ook al uitgelegd aan je, maar blijkbaar heb je het niet ontvangen.

Waarom zouden internationale sponsoren interesse hebben in Ajax in de Bundesliga ipv Augsburg? Of kom je weer met je KPMG onderzoekje aan? Dat je denkt dat de Nederlanders massaal naar de BL gaan kijken omdat Ajax daar in gaat spelen heb je nog meer hoogheidswaanzin dan met je Amsterdam.

Ajax maakt veel los in Nederland. Iedereen heeft er een sterke mening over, positief dan wel negatief. Daar waar de Ajax-aanhang bijv. nauwelijks met PSV bezig is, is dat andersom wel anders. Kijk maar naar vakx, JMD en al die anderen die vaste gast zijn in het Ajax topic en ieder nieuwtje even snel weten als de supporters van de club.

Als straks Bayern - Ajax op het programma zou staan dan zou vanuit Nederland niet alleen de aanhang van Ajax intunen, maar ook zou je hele hordes zwammy's, Satyrs, erka's en andere lowlifes schuimbekkend voor de buis aantreffen die hogere machten aanroepen in de hoop op puntverlies voor ons aller.

Vele Duitsers zullen dat soort taferelen graag aanzien. Meer kijkcijfers en andere mogelijkheden om onzinnige meuk aan de man te brengen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja en dan zullen die Nederlanders ook massaal Duitse bedrijven gaan sponsoren door inkopen te doen in Duitsland, merchandise te bestellen in Duitsland etc etc.

Strak plan!
 

erka

Well-known member
Ajax maakt veel los in Nederland. Iedereen heeft er een sterke mening over, positief dan wel negatief. Daar waar de Ajax-aanhang bijv. nauwelijks met PSV bezig is, is dat andersom wel anders. Kijk maar naar vakx, JMD en al die anderen die vaste gast zijn in het Ajax topic en ieder nieuwtje even snel weten als de supporters van de club.

Als straks Bayern - Ajax op het programma zou staan dan zou vanuit Nederland niet alleen de aanhang van Ajax intunen, maar ook zou je hele hordes zwammy's, Satyrs, erka's en andere lowlifes schuimbekkend voor de buis aantreffen die hogere machten aanroepen in de hoop op puntverlies voor ons aller.

Vele Duitsers zullen dat soort taferelen graag aanzien. Meer kijkcijfers en andere mogelijkheden om onzinnige meuk aan de man te brengen.

Proestend zit dit lowlife achter het scherm. Ik heb echt in jaren niet zo genoten van een post op DVK. Hahaha. Manmanmanman.

Hoffenheim-Ajax. Hannover-Ajax. Stuttgart-Ajax, BMG-Ajax, Leipzig-Ajax, ik zou er bijna een Ajax levenslang abbo van kopen. Kwijlerdekwijl.

Maar je vergeet ??n ding. Het interesseert Bayern echt helemaal geen hol, sterker nog ik denk dat die liever een streekderby tegen Augsburg hebben dan tegen Ajax spelen. Bayern speelt CL he. Oeps. Simao even vergeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zwammy, Satyr en Erka draaien iig niet om hun maatschappelijke status heen. Pretenderen beter te zijn dan iemand anders en niet durven te benoemen op grond van wat je je beter voelt, dat is toch een tikje laf en sneu. Om het te upgraden naar elitair, misplaatst arrogant of hooghartig zal je toch iets moeten prijsgeven.
 

erka

Well-known member
Dus, voor de zoveelste keer: wat hebben de BL-clubs eraan? Wat Ajax eraan heeft dat weten we nu wel.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Alsof de Bundesliga Ajax ooit zou accepteren. Dan krijg je zoiets als in Engeland, waar Celtic en Rangers eens in de paar jaar vragen om in Engeland mee te mogen doen en steeds weer nee te horen krijgen.

Als je iets internationaals wilt, moet je het met de Belgen doen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alsof ik tegen een cli?nt bezig ben. Ik pas, krijg hiervoor niet betaald.

Ik neem aan dat ElSimao genoeg geld heeft om jouw verpleger 1 salaris te kunnen veroorloven. Gewoon even het rekeningnunmer PB-en en hij maakt wel een maandsalaris over.
 

ElSimao

Active member
Dus, voor de zoveelste keer: wat hebben de BL-clubs eraan? Wat Ajax eraan heeft dat weten we nu wel.

Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker uit moet leggen. Je krijgt meer interesse / kijkcijfers etc in de Bundesliga. Meer interesse leidt tot meer .....
 

JMD

Well-known member
Ajax maakt veel los in Nederland. Iedereen heeft er een sterke mening over, positief dan wel negatief. Daar waar de Ajax-aanhang bijv. nauwelijks met PSV bezig is, is dat andersom wel anders. Kijk maar naar vakx, JMD en al die anderen die vaste gast zijn in het Ajax topic en ieder nieuwtje even snel weten als de supporters van de club.
Blijf dit vooral geloven...

Toch mooi dat er op het hele forum nog 1 iemand rondloopt die beantwoordt aan het 'prototype Ajacied' waaraan veel mensen denken als ze denken aan een Ajacied...
Gelukkig hebben we ook normale Ajaxsupporters hier (de rest).
 

Hankie

Well-known member
Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker uit moet leggen. Je krijgt meer interesse / kijkcijfers etc in de Bundesliga. Meer interesse leidt tot meer .....
Nee Nibbit dat krijgt Ajax maar wat hebben de BL clubs eraan? Want als je dit voor de BL clubs voor ogen hebt ben je niet wijs.
 

zwammy

Well-known member
Nee Nibbit dat krijgt Ajax maar wat hebben de BL clubs eraan? Want als je dit voor de BL clubs voor ogen hebt ben je niet wijs.

Dat heeft hij inderdaad voor ogen. Ik vermoed nog wel dat hij denkt dat wanneer Ajax op bezoek komt de clubs noodtribunes bijbouwen of extra bezoekers op te vangen.
 
Bovenaan