Eef de Kip
Well-known member
Natuurlijk, bij Ajax menen ze dat ze onmisbaar zijn,
haha, ja joh, anders doe je net of Elsimao representatief is voor alle Ajax fans.
Wel mooi weer, hij gooit er een kwartje in en alles gaat gelijk los.
Natuurlijk, bij Ajax menen ze dat ze onmisbaar zijn,
In de kreisliga dus.Onderaan beginnen toch? Daar is de piramide gewoon open.
In de kreisliga dus.
Ik denk vooral dat er nul draagvlak is voor Ajax in de Bundesliga. Natuurlijk, bij Ajax menen ze dat ze onmisbaar zijn, maar de realiteit anno 2018 is dat Ajax vooral een 'naam' is. Soort van HSV.
haha, ja joh, anders doe je net of Elsimao representatief is voor alle Ajax fans.
Wel mooi weer, hij gooit er een kwartje in en alles gaat gelijk los.
Begrijp om eerlijk te zijn niet hoe je als Ajax-fan hiertegen kunt zijn.
Dat je hier door iedereen wordt weggehoond met je plan komt niet omdat men ertegen is, maar omdat het simpelweg niet gaat gebeuren en het dus onzin is om erover te filosoferen.
Wellicht heb je het nieuws gemist maar een tijdje geleden lekte uit dat vd Sar zitting had in een comite dat ging bestuderen of we een andere Europese competitie-opzet kunnen neerzetten. Kennelijk is het nog niet zover maar men heeft zulke ideeen op de radar. Om dan te doen alsof je zeker weet dat het niet gaat gebeuren....mwa...
Die plannen voor het opzetten van een Europese competitie heb ik niet gemist. Maar los van het feit dat die plannen heel ver weg zijn, zie ik de link niet met een mogelijke overstap van Ajax naar de Bundesliga, waar jij het steeds over hebt.
Begrijp om eerlijk te zijn niet hoe je als Ajax-fan hiertegen kunt zijn.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je hier als Ajax fan voor kunt zijn.
Niks, maar Elsimao doet dat alleen als het hem uitkomt.Wat heeft dit met het transfertopic te maken? On topic graag.