De Groene Scout
Well-known member
Kan die Mary Kok Willemsen daar niet naar toe; zijn we daar ook vanaf.
Kan die Mary Kok Willemsen daar niet naar toe; zijn we daar ook vanaf.
Staat er ook bij hoeveel clubs dan nog in de Eredivisie spelen? Want 18 clubs + een play-off lijkt me niet passen in de competitiekalender.VI hoofdredacteur Christian Ruesink schrijft in zijn column dat de kans dat de eredivisie vanaf 2018 een playoff-systeem heeft zoals in Belgie aanzienlijk is.
Dan heb ik dus voor lul die enqu?te van de KNVB ingevuld.VI hoofdredacteur Christian Ruesink schrijft in zijn column dat de kans dat de eredivisie vanaf 2018 een playoff-systeem heeft zoals in Belgie aanzienlijk is.
Geloof je het zelf? Ik hoor bijzonder weinig fans dat zij ook zo'n mooi systeem als de Belgen willen.Hoeft niet, misschien is dat wat de meerderheid wil?
Hoeft niet, misschien is dat wat de meerderheid wil?
Alsof de meerderheid altijd gelijk heeft.Hoeft niet, misschien is dat wat de meerderheid wil?
De resultaten van de Belgische clubs in de Europa League zijn wel beter geworden de laatste jaren. Maar of dit nu (direct) een gevolg is van de kampioens play-offs in de Belgische competitie (?).Zijn de toeschouwersaantallen al hoger in Belgi? met de nieuwe competitie opzet?
Talent?
Wim Koevermans zelf bij Fortuna:rumcolaa:
Lag daar een master plan aan ten grondslag ?
Enkele spelers als van Basten, Koeman en Gullit speelden wel bij topclubs.
En verder zat het voor PSV ( strafschoppen ) en het Nederlands elftal ( kopbal Kieft ) ook niet tegen.