Voetbal International

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die VI Insider is waarschijnlijk Boy Waterman. Er is zo'n Facebook pagina die dat heeft uitgezocht. Eventueel kan het ook Kew Jaliens zijn, maar dan kloppen een paar 'feiten' niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kunnen we Ronald niet gewoon even toelaten hier.
Even een paar weken lachen, afzeiken, uit de tent lekken en dan gewoon weer een levenslange ban geven. :cool:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die VI Insider is waarschijnlijk Boy Waterman. Er is zo'n Facebook pagina die dat heeft uitgezocht. Eventueel kan het ook Kew Jaliens zijn, maar dan kloppen een paar 'feiten' niet.

Waterman heeft bij PSV rondgelopen, dus in combinatie met Sleegers maakt dat wel sense.
 

ALenstra

Well-known member
Precies die premium site waar VI zo hoog van opgeeft en waar echt niks bijzonders op staat.
 

JMD

Well-known member
Precies die premium site waar VI zo hoog van opgeeft en waar echt niks bijzonders op staat.

Klopt inderdaad. Vooral ook een aantal artikelen die al letterlijk in de VI staan.

Ik zou bv graag de mogelijkheid hebben om als abonnee het blad ook digitaal te lezen, maar dan echt als blad bedoel ik. Dus niet dat ik afzonderlijk de artikelen moet aanklikken, maar gewoon met een 'reader' waarmee ik door het blad kan bladeren. Die mogelijkheid is er niet.
 

SanMark.

Well-known member
En ik keek vanmiddag even op de telefoon en dan zit er boven in zo'n achterlijk grote header (o.i.d.) dat je maar een klein stukje van het geheel kunt lezen en dan moet je alweer scrollen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De VI site is sinds die vernieuwing werkelijk een gedrocht.
 

SanMark.

Well-known member
De VI site is sinds die vernieuwing werkelijk een gedrocht.

Ik ben lid geworden van SQ omdat de site van VI op dat moment voor geen meter liep en ik kon nergens een mail naar toe sturen. Per ongeluk kwam ik op het forum terecht en ik dacht dat ik daar dan wel mijn klachten kwijt kon.

Dus die site is al 13 jaar kut.

En ik kijk er dus ook al 13 jaar ( bijwijze van spreken dan) niet op. Omdat er een linkje geplaatst was ( op mijn verzoek dat dan wel) heb ik er weer eens opgeklikt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De site is nooit best geweest, maar het is wel een kunst om hem steeds slechter te maken.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben lid geworden van SQ omdat de site van VI op dat moment voor geen meter liep en ik kon nergens een mail naar toe sturen. Per ongeluk kwam ik op het forum terecht en ik dacht dat ik daar dan wel mijn klachten kwijt kon.

Dus die site is al 13 jaar kut.

En ik kijk er dus ook al 13 jaar ( bijwijze van spreken dan) niet op. Omdat er een linkje geplaatst was ( op mijn verzoek dat dan wel) heb ik er weer eens opgeklikt.
Ai, wie kopt 'm binnen?
 

DeftonesJP

New member
Vroeger had je in de VI zo'n rubriek met allerlei clich vragen die de mindere goden dan mochten beantwoorden. Dan verteld een Youssef Hersi bijvoorbeeld dat hij graag Roti eet en naar R&B luistert. Die rubriek wil ik rippen en het dan invullen voor een maat van mij die gaat trouwen. Weet iemand nog wat ze daar precies vroegen? Volgens mij staat het er nu niet meer in.
 

Joost

Well-known member
Vroeger had je in de VI zo'n rubriek met allerlei clich vragen die de mindere goden dan mochten beantwoorden. Dan verteld een Youssef Hersi bijvoorbeeld dat hij graag Roti eet en naar R&B luistert. Die rubriek wil ik rippen en het dan invullen voor een maat van mij die gaat trouwen. Weet iemand nog wat ze daar precies vroegen? Volgens mij staat het er nu niet meer in.

Weet je het zeker, volgens mij heet die rubriek Persoonlijk.
 

vakx2.0

Banned
Vroeger had je in de VI zo'n rubriek met allerlei clich vragen die de mindere goden dan mochten beantwoorden. Dan verteld een Youssef Hersi bijvoorbeeld dat hij graag Roti eet en naar R&B luistert. Die rubriek wil ik rippen en het dan invullen voor een maat van mij die gaat trouwen. Weet iemand nog wat ze daar precies vroegen? Volgens mij staat het er nu niet meer in.

Een van die vragen was in elk geval: Wat is je laatst gelezen boek.

Als ze al iets hadden gelezen, dan was dat bij die voetballers in 9 van de 10 gevallen: "De ontvoering van Heineken" van Peter R. De Vries.
 
Bovenaan