Voetbal International

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, volgens de geruchten gaat het weer Voetbal Insite heten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Duidelijk, HSV ligt eruit. Hoeveel weken, dagen, uren en minuten nog?
 

gevegt

Well-known member
Misschien kunnen we dit topic gebruiken voor het blad. Of is daar al een topic over.

Goed idee. Dan bloed het vanzelf wel dood.
Tenzij Ronald als bootvluchteling aanmonstert op de Italiaanse kust en via een proxy server weer illegaal toegang krijgt tot dit geweldige nieuwe Nederlandsche forum.
Dan wordt het heel trendy.
 

JMD

Well-known member
In de VI Insider (waar een (ex)-profvoetballer anoniem dingen vertelt) geeft hij aan zich niets van kritiek aan te trekken, en dat 1 iemand die reageert dat alleen doet omdat hij afgewezen is door VI. Ik dacht meteen aan Ronald, en ja hoor, het was hem...

Blijkbaar is hij dus ook bekend bij die ex-speler. (of is het gewoon Thijs Slegers die dit allemaal verzint...)
 

Fabian

Active member
Waar ging het verhaal over dat dit anoniem moest zijn? En hoe weet je dat het Ronald is?

Zijn stalkende gedrag via twitter richting VI is mij weleens onder ogen gekomen overigens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je zijn twitteraccount door scrolt, dan zie je o.a. sollicitaties via twitter bij Vrij Nederland en Helden. Het blijft een vreemde vogel die Ronald.
 

JMD

Well-known member
Waar ging het verhaal over dat dit anoniem moest zijn? En hoe weet je dat het Ronald is?
Ik zie dat ik het wat krom verwoordde: een profvoetballer schrijft al maandenlang elke week ofzo een stuk met geheimen 'achter de kleedkamerdeur' (naar analogie van de 'Secret Footballer' in Engeland). In de reacties eronder blijkt (zegt die voetballer) elke keer weer kritiek van dezelfde man te zijn. Daar schrijft de voetballer over, dat die man 'geweigerd is door VI om een column te schrijven'. En dat is dus idd Ronald.
 

Fabian

Active member
Ik zie dat ik het wat krom verwoordde: een profvoetballer schrijft al maandenlang elke week ofzo een stuk met geheimen 'achter de kleedkamerdeur' (naar analogie van de 'Secret Footballer' in Engeland). In de reacties eronder blijkt (zegt die voetballer) elke keer weer kritiek van dezelfde man te zijn. Daar schrijft de voetballer over, dat die man 'geweigerd is door VI om een column te schrijven'. En dat is dus idd Ronald.

Ok, duidelijk. Dat soort anonieme verhaaltjes vind ik trouwens niet zo heel interessant.

Ik vind het vooral erg amusant.

Ik ook.
 
Bovenaan