[VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ajacied'69 krijgt 2 minpunten voor het aanleveren van een opstelling die niet is toegestaan. De uitslag is dus:

Ajacied'69-PES5 United 38,0 - 37,0

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ajacied'69 krijgt 2 minpunten voor het aanleveren van een opstelling die niet is toegestaan. De uitslag is dus:

Ajacied'69-PES5 United 38,0 - 37,0
IMG_7400.jpeg
Hij stond ook gewoon bij mijn verdedigers toen ik mijn selectie bij je inleverde. En de wedstrijd hiervoor stond ie ook in een 3 mans verdediging.😀 Nog een keer 2 strafpunten dus.
Snap het echt niet, dacht dat ik alles gecheckt had qua posities. Is deze er doorheen geglipt.

De nadruk ligt bij mij zo te zien ook niet op mijn defensie. Maar ik zal Michut zo even bij mijn middenvelders zetten.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb 'm de punten gegeven voor een middenvelder (net als bij Andre, die 'm wel als middenvelder heeft) Willy ging ook al de fout in met Weidmann, maar die ging nog naar 3-5-2. Bij Abu gaat het dan naar 2-6-2. In feite geen geldige opstelling.

Ik kan Abu nog een -2 geven voor een verkeerde opstelling, maar dan wint hij alsnog.
Het is niet mijn bedoeling er nog iets uit te halen, maar ik kon me niet voorstellen dat Michut een verdediger is.

Wat mij betreft laat je het zo en weet Abu nu dat Michut een middenvelder is. Voor de volgende ronde.

Bovenaan