Dat snap ikIs toch niet lastig... -1 voor de gemiste pingel + aantal punten voor de rebound
Maar de gemiste pingel wordt niet altijd aangegeven in zo'n geval. Meestal wel. Niet altijd.
Dat snap ikIs toch niet lastig... -1 voor de gemiste pingel + aantal punten voor de rebound
Dat snap ik
Maar de gemiste pingel wordt niet altijd aangegeven in zo'n geval. Meestal wel. Niet altijd.
Ik kijk allang niet meer alles, zeker niet als Heerenveen verliestTijdens de samenvattingen wordt dat wel duidelijk.
Dan kijk je elk jaar minder dus.Ik kijk allang niet meer alles, zeker niet als Heerenveen verliest
Op teletekst staat het er wel altijd bij. Maar ik kan me voorstellen dat je niet twee of drie dingen wil checken.Dat snap ik
Jij bent toch juist degene die graag heeft dat elke wedstrijd op een ander tijdstip gespeeld wordt?Ik kijk allang niet meer alles, zeker niet als Heerenveen verliest
Ja, dan hoef ik geen samenvattingen te zien. Als ik uitslagen weet en verkeerde clubs winnen, dan kijk ik meestal niet meer.Jij bent toch juist degene die graag heeft dat elke wedstrijd op een ander tijdstip gespeeld wordt?
Punten VK League 21/22 | |
| |
Speeltijd | |
60 minuten of meer | +2 |
Minder dan 60 minuten | +1 |
| |
Goals | |
Keeper | +6 |
Verdediger | +6 |
Middenvelder | +5 |
Aanvaller | +4 |
| |
Assist | |
Iedere positie | +3 |
| |
Penalty | |
Raak | +2 |
Mis | -1 |
Keeper bij missen penalty | +1 |
| |
De nul houden | |
Keeper | +2 |
Verdediger | +2 |
| |
Per twee tegengoals | |
Keeper | -1 |
Verdediger | -1 |
| |
Kaarten | |
Geel | -1 |
Twee keer geel | -2 |
Rood | -3 |
Nee.@Abubakari @Maasveld @Magikan @Susaa @Mario @Schaakliefhebber @PES5 @Bernardo @willy @fortuna1987 @FC Zwolle Ole
Doen jullie weer mee?