[VK League] Algemeen Topic

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ook de VK League gaat binnenkort weer beginnen..We zijn nu met 11 deelnemers, het zou mooi zijn als er nog één deelnemer bijkomt.

We gaan de eerste speelronde na de interlandbreak van start. De komende periode heb je dus tijd genoeg om de transfer deadline af te wachten en een selectie samen te stellen.

Je selectie mag per pb naar mij. Zoals altijd houden we de posities van Soccerway aan.
.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Deelnemers zover:

Maasveld - Excelsior Maasveld
Andre - ?
Satyr - Fluisterwoud
Bernardo - FC Genot
PES5 - PES5 United
Magikan - Magik Unitrd
Susaa - Sporting Susaa
Willy - Schoppenboer
Abubakari - Ajacied '69
Zwammy - ?
Mario - DORSSAU FC

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik heb een Speelschema in elkaar gezet voor de 11 teams die we nu hebben.

We spelen in competitieverband allemaal 1x tegen elkaar tot de winterstop. Ik wil speelrondes 16 en 17 open houden, mocht er onverhoopt ergens iets niet helemaal volgens schema lopen, kunnen we die speelrondes eventueel ook nog gebruiken. In principe is speelronde 15 de laatste ronde voor de VK League voor de winterstop.

Omdat we een oneven aantal teams hebben, is er elke speelronde 1 team vrij geloot. Mocht er nog een team bijkomen, dan kan dat nog worden opgevuld met een extra deelnemer.

De eindstand bepaald de winnaar van de eerste competitiehelft.

SpeelrondeDatumWedstrijden
513 september 2025Fluisterwoud – Vrij, Ajacied '69 – Schoppenboer, DORSSAU FC – FC Genot, PES5 United – Magik United, Sporting Susaa – VV de Zwammers, Andre – Excelsior Maasveld
619 september 2025Ajacied '69 – Vrij, DORSSAU FC – Fluisterwoud, PES5 United – Schoppenboer, Sporting Susaa – FC Genot, Andre – Magik United, Excelsior Maasveld – VV de Zwammers
726 september 2025DORSSAU FC – Vrij, PES5 United – Ajacied '69, Sporting Susaa – Fluisterwoud, Andre – Schoppenboer, Excelsior Maasveld – FC Genot, VV de Zwammers – Magik United
83 oktober 2025PES5 United – Vrij, Sporting Susaa – DORSSAU FC, Andre – Ajacied '69, Excelsior Maasveld – Fluisterwoud, VV de Zwammers – Schoppenboer, Magik United – FC Genot
918 oktober 2025Sporting Susaa – Vrij, Andre – PES5 United, Excelsior Maasveld – DORSSAU FC, VV de Zwammers – Ajacied '69, Magik United – Fluisterwoud, FC Genot – Schoppenboer
1024 oktober 2025Andre – Vrij, Excelsior Maasveld – Sporting Susaa, VV de Zwammers – PES5 United, Magik United – DORSSAU FC, FC Genot – Ajacied '69, Schoppenboer – Fluisterwoud
111 november 2025Excelsior Maasveld – Vrij, VV de Zwammers – Andre, Magik United – Sporting Susaa, FC Genot – PES5 United, Schoppenboer – DORSSAU FC, Fluisterwoud – Ajacied '69
127 november 2025VV de Zwammers – Vrij, Magik United – Excelsior Maasveld, FC Genot – Andre, Schoppenboer – Sporting Susaa, Fluisterwoud – PES5 United, Ajacied '69 – DORSSAU FC
1322 november 2025Magik United – Vrij, FC Genot – VV de Zwammers, Schoppenboer – Excelsior Maasveld, Fluisterwoud – Andre, Ajacied '69 – Sporting Susaa, DORSSAU FC – PES5 United
1428 november 2025FC Genot – Vrij, Schoppenboer – Magik United, Fluisterwoud – VV de Zwammers, Ajacied '69 – Andre, DORSSAU FC – Excelsior Maasveld, PES5 United – Sporting Susaa
155 december 2025Schoppenboer – Vrij, Fluisterwoud – FC Genot, Ajacied '69 – Magik United, DORSSAU FC – VV de Zwammers, PES5 United – Andre, Sporting Susaa – Excelsior Maasveld

Mario

Well-known member
Forumleiding
Let erop dat je de selecties uiterlijk 12 september aanlevert, dan heb ik nog even tijd om te kijken of deze kloppen.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik zag het inderdaad. Kies maar gewoon je spelers, zolang de posities maar kloppen. We spelen dit spel al lang genoeg samen. We komen er wel uit. Als jullie goede andere site weten is het ook goed.

Magikan

Well-known member
Gat dit nog door? Ik zie weinig beweging en morgen is de deadline meen ik me te herinneren.

Misschien kan Mario enige duidelijkheid verschaffen ;)

Abubakari

Well-known member
Gaat dit nog door? Ik zie weinig beweging en morgen is de deadline meen ik me te herinneren.

Niet iedereen komt melden dat ie zijn selectie door heeft gegeven, maar die van mij is ook doorgegeven, inclusief 11 uitverkorenen die dit weekend in het Ajacied’69 shirt strijd gaan leveren, dus you bet dat dit doorgaat!

Ik zie een wedstrijdschema, alternatieven voor Soccerway, hoeveel beweging wil je nog meer? Let’s play ball. 😀

Bovenaan