Vitesse Transfer topic

Mr. Wrong

New member
Je verwacht het niet h??

Dat spelers vlak na een transfer onzin verkondigen is alom bekend. Zelfs Pr?pper.

10 februari 2011 nu.nl
Was je gegaan, als de clubs eruit waren gekomen?
“Tuurlijk. Wie wil er nou niet naar Ajax?”

24 april 2015 telegraaf.nl
‘PSV en Ajax zijn in Nederland de twee clubs waar ik over na zou denken en heen zou willen.

13 juli 2015 dg.nl
Het was voor mij wel vrij snel duidelijk. In Nederland was PSV nummer 1. Naarmate het dichterbij kwam, leek dit de juiste stap
 

Fabian

Active member
Cruijff heeft inderdaad clubs als Ajax en Barcelona weinig succes gebracht en vooral veel doffe ellende.
 

Mr. Wrong

New member
Dat bedoel ik helemaal niet.
Het gaat er om dat Ajax altijd zijn droomclub was. Nee, ik snap het ook niet, maar dat heeft hij jaren geleden wel in verschillende interviews verteld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De liefde voor Ajax is vaak dermate oppervlakkig dat je prima voor iedere andere club kan spelen.
 

Methone

New member
Voor Ajacied Vejinovic is Feyenoord nu ook een droomclub. Als ze genoeg betalen dan kan gewoon elke club een droomclub worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse Transfer topic

Hoelang heeft Vejinovic eigenlijk in de Ajax opleiding gezeten? Ik ken hem eigenlijk alleen als AZ jeugdspeler en ik begrijp dat hij ook nog bij FC Utrecht heeft rondgelopen. Verder schijnbaar bij Zeeburgia gezeten waar wel meer profvoetballers vandaan komen. Verder alleen maar een plus als een speler in de Ajax jeugdopleiding heeft gezeten. Dat is prima voor de basis-/functionele techniek.
 

Lord Flash

New member
Hoelang heeft Vejinovic eigenlijk in de Ajax opleiding gezeten? Ik ken hem eigenlijk alleen als AZ jeugdspeler en ik begrijp dat hij ook nog bij FC Utrecht heeft rondgelopen. Verder schijnbaar bij Zeeburgia gezeten waar wel meer profvoetballers vandaan komen. Verder alleen maar een plus als een speler in de Ajax jeugdopleiding heeft gezeten. Dat is prima voor de basis-/functionele techniek.

Volgens mij toch wel een jaar of 6 of 7.
 

Methone

New member
Hoelang heeft Vejinovic eigenlijk in de Ajax opleiding gezeten? Ik ken hem eigenlijk alleen als AZ jeugdspeler en ik begrijp dat hij ook nog bij FC Utrecht heeft rondgelopen. Verder schijnbaar bij Zeeburgia gezeten waar wel meer profvoetballers vandaan komen. Verder alleen maar een plus als een speler in de Ajax jeugdopleiding heeft gezeten. Dat is prima voor de basis-/functionele techniek.

7 jaar

Marko gaat naar de talentendagen van Ajax en doorloopt fluitend alle rondes. Hij begint in de E2, in een lichting met Daley Blind, Ben Rienstra en Aras ?zbiliz. Het Balkankind lijkt met zijn piekfijne trap en bovengemiddeld spelinzicht te slagen op De Toekomst.

Na zeven jaar kiest de middenvelder er zelf voor om uit Amsterdam te vertrekken. Op De Toekomst hebben ze moeite met zijn directheid.
 

Methone

New member
Shota Arveladze's Trabzonspor hengelt naar Kashia

Het Turkse Sporyorum meldt dat trainer Shota Arveladze van Trabzonspor op zoek is naar twee ervaren verdedigers en zijn oog op onder andere de aanvoerder van Vitesse Guram Kashia heeft laten vallen.

Het verdedigende leiderschap van Kashia wordt geroemd door de Georgische trainer.

Het is onwaarschijnlijk dat de technische staf van de Arnhemmers na het vertrek van Vejinovic en Pr?pper een derde sterkmaker van Vitesse zullen laten vertrekken. Kashia (28) begint echter aan zijn laatste contractjaar bij Vitesse en is na het seizoen 2015-2016 transfervrij.

Peter Bosz liet in de Voetbal International optekenen dat hij na het vertrek van de twee middenvelders niemand meer wil laten gaan. "Ik weet niet of er meer spelers zullen vertrekken, dat heb ik niet in de hand. Maar wat mij betreft blijft deze groep bij elkaar. We hebben iedereen nodig gezien het drukke seizoen," aldus Vitesse-trainer Peter Bosz.

Bron: Voetbal-nu.nl
 

delmaestro

Well-known member
Mijn vermoeden als ik Kashia een beetje ken, blijft hij deze zomer in Arnhem. Hij is volop in voorbereiding op de EL voorrondes en het komende seizoen. Daarnaast is de ploeg in Arnhem dit jaar behoorlijk vroeg compleet aan het raken, en dan weet je waar je aan toe bent. Trabzonspor is wellicht gelijkwaardig. Nr. 4 of 5 in Turkije, en speelt vanavond 2e voorronde EL. Mochten de turken de groepsfase halen en Vitesse niet, dan is er nog een kans. Anders zie ik hem op dit moment niet die kant op vertrekken.
 

Mr. Wrong

New member
Hoelang heeft Vejinovic eigenlijk in de Ajax opleiding gezeten? Ik ken hem eigenlijk alleen als AZ jeugdspeler en ik begrijp dat hij ook nog bij FC Utrecht heeft rondgelopen. Verder schijnbaar bij Zeeburgia gezeten waar wel meer profvoetballers vandaan komen. Verder alleen maar een plus als een speler in de Ajax jeugdopleiding heeft gezeten. Dat is prima voor de basis-/functionele techniek.

Die theorie kan sinds Ryan Babel de prullenbak in.
Zelden een speler gezien met zo'n slechte balaanname (eerste balaanname noemen ze dat tegenwoordig, wat een pleonasme is)
 

Methone

New member
Mijn vermoeden als ik Kashia een beetje ken, blijft hij deze zomer in Arnhem. Hij is volop in voorbereiding op de EL voorrondes en het komende seizoen. Daarnaast is de ploeg in Arnhem dit jaar behoorlijk vroeg compleet aan het raken, en dan weet je waar je aan toe bent. Trabzonspor is wellicht gelijkwaardig. Nr. 4 of 5 in Turkije, en speelt vanavond 2e voorronde EL. Mochten de turken de groepsfase halen en Vitesse niet, dan is er nog een kans. Anders zie ik hem op dit moment niet die kant op vertrekken.

Trabzonspor heeft wel een hoog UEFA-co?ffici?nt, dus die ontlopen alle sterke tegenstanders. Er is dus een redelijke kans dat ze verder komen dan Vitesse. Ze kunnen nu nog wat geld voor hem vangen, volgend seizoen loopt hij gratis de deur uit. Het zou voor beide partijen niet slecht zijn denk ik.
 

Mr. Wrong

New member
Trabzonspor heeft wel een hoog UEFA-co?ffici?nt, dus die ontlopen alle sterke tegenstanders. Er is dus een redelijke kans dat ze verder komen dan Vitesse. Ze kunnen nu nog wat geld voor hem vangen, volgend seizoen loopt hij gratis de deur uit. Het zou voor beide partijen niet slecht zijn denk ik.

Beter lijkt me dat ie gewoon zo snel mogelijk bijtekent. Hij begint zo langzaamaan Mr. Vitesse te worden en ik hoop dan ook dat hij nog heel lang blijft.
 
Bovenaan