Hm...Dus toch geen 11 tegen 11 Jamel
In het begin wel, toch? Of zijn ze met tien man begonnen?
Hm...Dus toch geen 11 tegen 11 Jamel
Was je gegaan, als de clubs eruit waren gekomen?
“Tuurlijk. Wie wil er nou niet naar Ajax?”
‘PSV en Ajax zijn in Nederland de twee clubs waar ik over na zou denken en heen zou willen.
Het was voor mij wel vrij snel duidelijk. In Nederland was PSV nummer 1. Naarmate het dichterbij kwam, leek dit de juiste stap
Hoelang heeft Vejinovic eigenlijk in de Ajax opleiding gezeten? Ik ken hem eigenlijk alleen als AZ jeugdspeler en ik begrijp dat hij ook nog bij FC Utrecht heeft rondgelopen. Verder schijnbaar bij Zeeburgia gezeten waar wel meer profvoetballers vandaan komen. Verder alleen maar een plus als een speler in de Ajax jeugdopleiding heeft gezeten. Dat is prima voor de basis-/functionele techniek.
Hoelang heeft Vejinovic eigenlijk in de Ajax opleiding gezeten? Ik ken hem eigenlijk alleen als AZ jeugdspeler en ik begrijp dat hij ook nog bij FC Utrecht heeft rondgelopen. Verder schijnbaar bij Zeeburgia gezeten waar wel meer profvoetballers vandaan komen. Verder alleen maar een plus als een speler in de Ajax jeugdopleiding heeft gezeten. Dat is prima voor de basis-/functionele techniek.
Marko gaat naar de talentendagen van Ajax en doorloopt fluitend alle rondes. Hij begint in de E2, in een lichting met Daley Blind, Ben Rienstra en Aras ?zbiliz. Het Balkankind lijkt met zijn piekfijne trap en bovengemiddeld spelinzicht te slagen op De Toekomst.
Na zeven jaar kiest de middenvelder er zelf voor om uit Amsterdam te vertrekken. Op De Toekomst hebben ze moeite met zijn directheid.
Wat is hier onzin aan?Je verwacht het niet h??
Dat spelers vlak na een transfer onzin verkondigen is alom bekend. Zelfs Pr?pper.
10 februari 2011 nu.nl
24 april 2015 telegraaf.nl
13 juli 2015 dg.nl
Mijn vermoeden als ik Kashia een beetje ken, blijft hij deze zomer in Arnhem. Hij is volop in voorbereiding op de EL voorrondes en het komende seizoen. Daarnaast is de ploeg in Arnhem dit jaar behoorlijk vroeg compleet aan het raken, en dan weet je waar je aan toe bent. Trabzonspor is wellicht gelijkwaardig. Nr. 4 of 5 in Turkije, en speelt vanavond 2e voorronde EL. Mochten de turken de groepsfase halen en Vitesse niet, dan is er nog een kans. Anders zie ik hem op dit moment niet die kant op vertrekken.
Trabzonspor heeft wel een hoog UEFA-co?ffici?nt, dus die ontlopen alle sterke tegenstanders. Er is dus een redelijke kans dat ze verder komen dan Vitesse. Ze kunnen nu nog wat geld voor hem vangen, volgend seizoen loopt hij gratis de deur uit. Het zou voor beide partijen niet slecht zijn denk ik.
Beter lijkt me dat ie gewoon zo snel mogelijk bijtekent. Hij begint zo langzaamaan Mr. Vitesse te worden en ik hoop dan ook dat hij nog heel lang blijft.