Vitesse Transfer topic

Max

Administrator
Forumleiding
Die moet gewoon in zijn positie al de credits naar zich toe trekken. Doet een Van Geel ook met Guidetti die via Mastenbroek binnen kwam waaien of een Pell? die door de zoon van Koeman of het vriendje van de zoon van Koeman was gescout op het strand in Portugal(?).
 

Methone

New member
Die moet gewoon in zijn positie al de credits naar zich toe trekken. Doet een Van Geel ook met Guidetti die via Mastenbroek binnen kwam waaien of een Pell? die door de zoon van Koeman of het vriendje van de zoon van Koeman was gescout op het strand in Portugal(?).

Klopt z'n aankoopbeleid is vrij dramatisch, maar de huurlingen doen het meestal wel aardig. Wat positieve aandacht kan hij zeer goed gebruiken.
De meeste supporters verdiepen zich toch nooit echt hoe alle transfers tot stand komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gaat uiteindelijk om de eigenaar die slechts een keer in drie jaar tijd in het stadion is geweest. Die heeft geen idee hoe goed Allach het doet, dus die blijft sowieso wel zitten.
 

Mr. Wrong

New member
Het gaat uiteindelijk om de eigenaar die slechts een keer in drie jaar tijd in het stadion is geweest. Die heeft geen idee hoe goed Allach het doet, dus die blijft sowieso wel zitten.

Die kijkt, zoals het eigenlijk ook hoort, alleen naar het resultaat en bemoeit zich er verder niet mee. Prima toch?
 
G

Gast

Guest
Het gaat uiteindelijk om de eigenaar die slechts een keer in drie jaar tijd in het stadion is geweest. Die heeft geen idee hoe goed Allach het doet, dus die blijft sowieso wel zitten.

Hij wij het vanuit onze ''man-cave'' het kennelijk al zo goed weten zonder ook maar iets mee te krijgen over het reilen en zeilen binnen Vitesse. Denk ik dat die Rus het al helemaal wel weet hoe er gefunctioneerd word.
 

ALenstra

Well-known member
Het is toch die vrouwelijke assistent van Abramovich die controleert en doorgeeft wat in Arnhem gebeurd? Dus ik denk dat die eigenaar best wel op de hoogte is.
 

Methone

New member
Het is toch die vrouwelijke assistent van Abramovich die controleert en doorgeeft wat in Arnhem gebeurd? Dus ik denk dat die eigenaar best wel op de hoogte is.

Daar is een tijdje terug wel een artikel over geweest, dat Granovska eigenlijk alles bepaald bij Vitesse. Ze zou ook de huidige hoofdsponsor van Vitesse (Truphone) geregeld hebben.

thumb_8_13290_5.jpg.jpg


Marina Granovska is de baas bij Vitesse

http://www.vitesse.org/archief/arch.../marina-granovska-is-de-baas-bij-vitesse.html

13537_governancevitesse2.jpg
 

Methone

New member
Vitesse haalt met Pantic zevende nieuweling

Danilo Pantic speelt het komende seizoen voor Vitesse. De Servische middenvelder wordt een jaar gehuurd van Partizan Belgrado en sluit al meteen aan bij de selectie op trainingskamp in Oostenrijk.
De achttienjarige Pantic is al de zevende nieuweling voor de ploeg van Peter Bosz. Eerder verzekerden de Arnhemmers zich al van de diensten van Maikel van der Werff, Milot Rashica, Lewis Baker, Nathan, Isaiah Brown en Sheran Yeini.

Alleen het papierwerk van de Servische jeugdinternational Pantic moet nog in orde worden gemaakt voordat hij daadwerkelijk speelgerechtigd is. Dat geldt ook voor Chelsea-huurling Nathan, die ook nog steeds wacht op het definitieve akkoord.

Bron: VI
 

Methone

New member
De VI stelt dat hij van Partizan gehuurd wordt, maar volgens mij is hij ook eigendom van Chelsea. Wellicht hebben ze er een constructie van gemaakt deze keer.
 

Batigoal

Well-known member
Het is erg jong allemaal en ik denk dat er in de verdediging nog wat versterking bij moet komen, maar toch vind ik niet dat Vitesse zo veel zwakker is geworden. Er zitten drie Chelsea-huurlingen bij naar wie ik erg benieuwd ben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar staat het vertrek van vier basisspelers tegenover. Vejinovic (of die Engelsman voor de wijsneuzen), Pr?pper, Traore en Labyad. Nu haal je ongetwijfeld enkele grote buitenlandse talenten op, maar dat zijn nog geen zekerheidjes waar je een heel seizoen van op aan kan.
 

Mr. Wrong

New member
Daar staat het vertrek van vier basisspelers tegenover. Vejinovic (of die Engelsman voor de wijsneuzen), Pr?pper, Traore en Labyad. Nu haal je ongetwijfeld enkele grote buitenlandse talenten op, maar dat zijn nog geen zekerheidjes waar je een heel seizoen van op aan kan.

Zekerheid heb je nooit als een belangrijk aandeel van je basisselectie verkast. Maar dat is iets waar zo'n beetje elke Nederlandse club jaarlijks mee te maken heeft. Wij leiden ze op en als ze er maar iets bovenuit steken gaan ze pleitte. Mocht Feyenoord aankomend seizoen het goed doen, kun je volgend jaar ook weer opnieuw beginnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb, in tegenstelling tot vorig seizoen, wel het idee dat Vitesse nog meer moet gaan leunen op hele jonge spelers. Weet natuurlijk niet wat er nog bij komt, maar nu zijn het vooral tieners. Hele talentvolle tieners, maar ze missen de ervaring die bijvoorbeeld Propper, Vejinovic en Labyad wel hebben. Ik denk daarom dat Vitesse een heel wisselvallig seizoen gaat draaien. Geweldige wedstrijden, met fris en aanvallend voetbal, afgewisseld met wedstrijden waarin ze door meer ervaren tegenstanders flink worden afgetroefd.

Het belooft sowieso niet saai te worden. Zoals het eigenlijk nooit is bij FC Hollywood aan de Rijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse Transfer topic

Kashia en Vaka (of hoe noemen jullie die Ge?rgier?) zijn de enige volwaardige basisspelers zonder twijfels die zijn overgebleven. Dan hebben ze met Room of Velthuizen in vorm uiteindelijk wel een goede doelman. De backs zijn zoals bij zoveel ploegen niet de beste spelers. Van der Werff moet vanaf PEC nu een stapje omhoog, kijken hoe dat gaat. Dan moeten ze vervolgens twee middenvelders en twee of drie voorhoede spelers gaan inpassen. Die stuk voor stuk jong zijn, uit een ander land komen en de taal niet spreken. Maar gezien de talenten kan het zomaar naarmate de competitie vordert gaan draaien.

Het zal gelukkig niet saai worden.
 

Methone

New member
Ik ga er nog wel vanuit dat ze een nieuwe linksback huren of kopen. Maar dan zal het zoiets worden, dan is het team wel op ontzettend veel plekken veranderd tov vorig seizoen.

1293549_Vitesse.jpg
 

Methone

New member
Van der Werff en Diks niet in de basis? Wie is Yeini?

Vd Werff is rechtsbenig, ik denk niet dat Bosz aanvoerder Kashia op de bank gaat zetten. Diks was niet zo heel sterk meer aan het eind van het seizoen, ik denk dat Leerdam hem wel uit de basis kan en moet spelen. Yeini is een Isra?lische international die als controleur is gehaald.
 
Bovenaan