Vitesse Transfer topic

Max

Administrator
Forumleiding
Dan begrijp ik Van der Werff zijn keuze niet om bij Vitesse te spelen als hij echt Feyenoord als alternatief had. Ik verwacht dat hij Kruiswijk wel uit de basis speelt. Leuk dat links- en rechtpoot verhaal, maar Kruiswijk is geen hoogvlieger. Is het verder geen optie om met Leerdam voor de verdediging te spelen en Diks als rechtsback? Of is Yeini echt zo'n goede speler?
 

Methone

New member
Dan begrijp ik Van der Werff zijn keuze niet om bij Vitesse te spelen als hij echt Feyenoord als alternatief had. Ik verwacht dat hij Kruiswijk wel uit de basis speelt. Leuk dat links- en rechtpoot verhaal, maar Kruiswijk is geen hoogvlieger. Is het verder geen optie om met Leerdam voor de verdediging te spelen en Diks als rechtsback? Of is Yeini echt zo'n goede speler?

Vorig seizoen hebben ze dat geprobeerd met Leerdam als controleur, maar dat werkte niet, vandaar dat besloten is dat Leerdam zich weer moet gaan richten op de rechtsback positie. http://www.gelderlander.nl/sport/vitesse/kelvin-leerdam-is-weer-rechtsback-1.5054941

Als het niveau verschil tussen vd Werff en Kruiswijk ontzettend groot is, dan is dat natuurlijk ook een optie.
 

Methone

New member
Pr?pper en Kruiswijk verlaten het trainingskamp.

Pr?pper om zijn transfer naar PSV af te ronden zou om een bedrag van zo'n 5 miljoen Euro gaan,
en Kruiswijk is voor de zoveelste keer geblesseerd.


Rik Elfrink ‏@RikElfrink
Aangezien Vitesse en #PSV een akkoord hebben, komt Pr?pper naar #PSV. PSV weet al maanden wat hij wil verdienen en kan daaraan voldoen.
 

Methone

New member
Opstelling #Vitesse: Room, Diks, Leerdam, Kashia, Achenteh, Nakamba, Baker, Vako, Ibarra, Dauda, Nathan

Opstelling @ACSparta_CZ Bicik, Vacha, Costa, Polom, Steinh?fer, Husbauer, Matejovsky, Dockal, Frydek, Paixao, Krejci


'2 Goal #Vitesse!! Dauda tikt de bal keurig in. Hij reageert scherper dan de Praagse verdediger en schiet de 0-1 binnen.
 

Methone

New member
Ah ja, dan is het heel karig daar.

Waarom is het contract van Van der Heijden eigenlijk niet verlengd?

Die was toe aan een nieuw avontuur geloof ik. Het is wel te hopen op een nieuwe linksback, alle kansen voor Sparta komen door zijn (Achenteh) fouten.
 

Methone

New member
'43 Doelpunt Sparta Praag. Krejci tikt een bal bij de tweede bal binnen, na een voorzet van Frydek: 1-1

Foutje Diks, die overigens aanvallend wel aardig bezig is deze wedstrijd.

Ruststand 1-1
 

Methone

New member
Room (MotM) heeft wel veel ballen gepakt, ik vond zelf Sparta wel een stuk beter. Pas na de rode kaart kreeg Vitesse weer wat kansjes. Het middenveld werd overlopen, daar is natuurlijk wel veel ingeleverd met het vertrek van Vejinovic en Pr?pper. Achenteh is en blijft echt heel zwak, daar moet echt vervanging voor komen. Dauda verliest echt alle kopduels, Djurdjevic is te onstuimig. Zou best kunnen dat ze Brown daar gaan uitproberen.
 
Bovenaan