Zou een ideale oplossing zijnSterkte delmaestro.
Tegelijkertijd vind ik het een terecht besluit van de beroepscommissie van de KNVB. Ze hebben dit echt niet in een paar weken zover laten komen maar meerdere jaren lang. En de KNVB heeft Vitesse oneindig veel kansen gegeven om te herstellen. Maar ja. Eens houdt het inderdaad op.
Ik blijf er wel bij dat het zonde is dat er geen open competitie is. Dan had Vitesse gewoon één of twee niveaus teruggezet kunnen worden, zoals ook in Frankrijk bv. wel gebeurt.
Via een spoedzitting. Kansloos volgens hun advocaten.
Het zal de innerlijke jurist zijn. Maar je hebt zoveel kansen gehad, zoveel schimmigheid en met zoveel kunstmatigheid hoog gespeeld.
Gewoon dit seizoen Vitesse inschrijven in de 3e divisie B en RBC Roosendaal de plek van Vitesse laten innemen in de Eerste Divisie.Zou een ideale oplossing zijn
Zonder gekheid, dat is natuurlijk het grote probleem bij dit licentiesysteem. In een normale pyramide, zet je een club gewoon een divisie of 2 terug. In Nederland is licentie verlies een doodvonnis.Gewoon dit seizoen Vitesse inschrijven in de 3e divisie B en RBC Roosendaal de plek van Vitesse laten innemen in de Eerste Divisie.
Tja, mijn verklaring hiervoor is dat de KNVB een ongeëvenaard zooitje randdebielen is, maar ik ben momenteel niet zo objectiefDus in elke andere bananenrepubliek ter wereld wordt een weggevallen club gewoon vervangen door een club die alsnog mag promoveren, behalve in Nederland.
Jong Feyenoord 😉Welke club dan?
Zou mij bij de KNVB niet verbazen.Jong Feyenoord 😉
Mooi niet.Jong Feyenoord 😉