JMD
Well-known member
Hahaha kom op man. Als iemand wat meld en hij zit er een puntje naast o.i.d dan ben je er gelijk bij om het te corrigeren.
meldt is met dt...
Hahaha kom op man. Als iemand wat meld en hij zit er een puntje naast o.i.d dan ben je er gelijk bij om het te corrigeren.
meldt is met dt...
Dat zal het 'grote' nieuws dan wel zijn.
Zoveel logische en goede opties op het grote nieuws voorbij zien komen en dan komt er iemand lollig lopen doen.Van Teletekst:
Aanvoerder Guram Kashia heeft zijn
contract bij Vitesse verlengd tot medio
2020.De Georgische international is aan
zijn zesde seizoen in Arnhem bezig.
In het contract is tevens afgesproken
dat de 28-jarige verdediger na zijn
loopbaan als prof actief blijft in de
organisatie van de club.
Dat zal het 'grote' nieuws dan wel zijn.
Zoveel logische en goede opties op het grote nieuws voorbij zien komen en dan komt er iemand lollig lopen doen.
Zoveel logische en goede opties op het grote nieuws voorbij zien komen en dan komt er iemand lollig lopen doen.
Hiermee geef je aan dat je dat ooit wel gedaan hebt...Inderdaad, niet meer serieus te nemen die JMD.
Hiermee geef je aan dat je dat ooit wel gedaan hebt...
Klopt, de eerste week dat je op dit forum was.
Klopt, de eerste week dat je op dit forum was.
Ik denk dat hij bij Vitesse prima op zijn plek zit. Beter gaat hij niet worden dus hij komt tekort voor een grote competitie. Die man sluit zijn loopbaan af in Arnhem en wordt daar dan trainer.Tot 2020 is wel pittige verlenging. Maar goed, voor paar miljoen kan hij zo weggekocht worden natuurlijk. Hij kan echt wel stapje hoger.
Dat staat in mijn schriftje dat ik bij hou voor irritante leden.Dat is lang geleden. Dat je dat nog weet.
Dat staat in mijn schriftje dat ik bij hou voor irritante leden.
Het belangrijkste van de contractverlenging is toch ook dat hij als trainer zal doorgaan bij Vitesse na zijn loopbaan als speler?
Is hij 28?? Dacht serieus iets van 24 of 25... Maar op je 28ste dus nog bij Vitesse. Waar is t mis gegaan?
Is hij 28?? Dacht serieus iets van 24 of 25... Maar op je 28ste dus nog bij Vitesse. Waar is t mis gegaan?