Eef de Kip
Well-known member
Ze gaan bekend maken dat Krul beter is dan Cillessen.
Het doet je allemaal niks h???
Je noemde het zelf geneuzel in een ander topic, waarom begin je er hier dan ook over?? Over off-topic gesproken.
Ik zal het maar zeggen.
Vitesse neemt DVK over en alle Ajacieden en PSV-ers worden eraf gekeild. De rest mag blijven.
Dus het wordt zeg maar een Feyenoord forum dus.
Dus het wordt zeg maar een Feyenoord forum dus.
Ik zal het maar zeggen.
Vitesse neemt DVK over en alle Ajacieden en PSV-ers worden eraf gekeild. De rest mag blijven.
Ik vind alles prima als Bobba maar mag blijven.
O ja, dat was ik nog vergeten. Vitesse heeft Ronald 100.000 euro geboden om mod te worden, maar Ronald weigert.
Ze hebben wel Rumcola benaderd.
Typisch Vitesse trouwens, geen PSV-ers en Ajacieden willen maar wel Ronald en Rumcola benaderen. Zo inconsequent als de neten. Hollywood op het Web.
Haha jongen toch. Heb je dit topic al is goed doorgelezen? Een en al onzin waar ik gewoon aan mee doe, niet minder maar zeker niet meer. En nee hoor, het doet me bijzonder weinig maar als ik het goed begrijp mag je hier niet meer reageren omdat het ander gelijk heel diep zit? Misschien neem je dit forum net iets te serieus.
Tussen de regels doorlezen is voor sommige mensen zeer moeilijk.
Ik kan beter rekenen en spellen dan menigeen hier, maar dan ga ik toch niet elke keer iedereen verbeteren die dat niet minder goed kan... Het punt is op een gegeven moment wel duidelijk.