Vitesse Nieuws topic

Eef de Kip

Well-known member
Het doet je allemaal niks h???

Je noemde het zelf geneuzel in een ander topic, waarom begin je er hier dan ook over?? Over off-topic gesproken.

Haha jongen toch. Heb je dit topic al is goed doorgelezen? Een en al onzin waar ik gewoon aan mee doe, niet minder maar zeker niet meer. En nee hoor, het doet me bijzonder weinig maar als ik het goed begrijp mag je hier niet meer reageren omdat het ander gelijk heel diep zit? Misschien neem je dit forum net iets te serieus.
 

erka

Well-known member
Ik zal het maar zeggen.

Vitesse neemt DVK over en alle Ajacieden en PSV-ers worden eraf gekeild. De rest mag blijven.
 

JFK

Well-known member
Ik zal het maar zeggen.

Vitesse neemt DVK over en alle Ajacieden en PSV-ers worden eraf gekeild. De rest mag blijven.

Dan zijn we dus verlost van Zwammy, Janssen en Maasveld?
Gevegt moet dan maar snel voor Feyenoord worden net zoals de overige Ajacieden.
 

erka

Well-known member
O ja, dat was ik nog vergeten. Vitesse heeft Ronald 100.000 euro geboden om mod te worden, maar Ronald weigert.
 

erka

Well-known member
Ze hebben wel Rumcola benaderd.

Typisch Vitesse trouwens, geen PSV-ers en Ajacieden willen maar wel Ronald en Rumcola benaderen. Zo inconsequent als de neten. Hollywood op het Web.
 

JFK

Well-known member
Ze hebben wel Rumcola benaderd.

Typisch Vitesse trouwens, geen PSV-ers en Ajacieden willen maar wel Ronald en Rumcola benaderen. Zo inconsequent als de neten. Hollywood op het Web.

Jaaaaa!!! Rumcola! Hoe kon ik die vergeten?
Goede move van Vitesse!
 

SanMark.

Well-known member
Haha jongen toch. Heb je dit topic al is goed doorgelezen? Een en al onzin waar ik gewoon aan mee doe, niet minder maar zeker niet meer. En nee hoor, het doet me bijzonder weinig maar als ik het goed begrijp mag je hier niet meer reageren omdat het ander gelijk heel diep zit? Misschien neem je dit forum net iets te serieus.

Tussen de regels doorlezen is voor sommige mensen zeer moeilijk.
 

JMD

Well-known member
Tussen de regels doorlezen is voor sommige mensen zeer moeilijk.

Dat kan de een nou eenmaal beter dan de ander...

Ik kan beter rekenen en spellen dan menigeen hier, maar dan ga ik toch niet elke keer iedereen verbeteren die dat niet minder goed kan... Het punt is op een gegeven moment wel duidelijk.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kan beter rekenen en spellen dan menigeen hier, maar dan ga ik toch niet elke keer iedereen verbeteren die dat niet minder goed kan... Het punt is op een gegeven moment wel duidelijk.

Hahaha kom op man. Als iemand wat meld en hij zit er een puntje naast o.i.d dan ben je er gelijk bij om het te corrigeren.
 

JMD

Well-known member
Van Teletekst:
Aanvoerder Guram Kashia heeft zijn
contract bij Vitesse verlengd tot medio
2020.De Georgische international is aan
zijn zesde seizoen in Arnhem bezig.

In het contract is tevens afgesproken
dat de 28-jarige verdediger na zijn
loopbaan als prof actief blijft in de
organisatie van de club.

Dat zal het 'grote' nieuws dan wel zijn.
 
Bovenaan