Vitesse Nieuws topic

JMD

Well-known member
Vitesse denkt aan de toekomst! Een nobel gebaar om de wedstrijd te verzetten, en zo pakjesavond intact te laten :p

Als dat stadion nu over 14 jaar niet vol zit, weet ik het ook niet meer...

Dat protest was alleen veel te laat. Had direct moeten komen toen het programma uit kwam.

Vind overigens de reden die Cocu aangeeft (1 dag extra rust als voorbereiding op CSKA) ook zwak. Ook dat had je in augustus al kunnen weten.
 

Methone

New member
Het probleem voor de Vitesse supporters was dat Joost de Wit gelijk met PSV aan de telefoon hing om te kunnen helpen, zonder daarbij aan z'n eigen supporters te denken, die moeilijk een week van te voren hun planning kunnen omgooien. Sommige supporters hadden al rekening gehouden met sinterklaas. Maar ik zag op Twitter al dat hij er flink van langs had gekregen.
 

delmaestro

Well-known member
Het probleem voor de Vitesse supporters was dat Joost de Wit gelijk met PSV aan de telefoon hing om te kunnen helpen, zonder daarbij aan z'n eigen supporters te denken, die moeilijk een week van te voren hun planning kunnen omgooien. Sommige supporters hadden al rekening gehouden met sinterklaas. Maar ik zag op Twitter al dat hij er flink van langs had gekregen.

Natuurlijk. Als je Joost de Wit kan bashen moet je die kans aangrijpen. Ook al komt die kans met grote regelmaat voor...
 

DeftonesJP

New member
Zo dan, de tijd gaat snel! Heel triest om die man aan het einde te zien. Aan de ene kant gun je elk ziek mens de steun die hij heeft gehad maar uiteindelijk maakt het allemaal weinig uit. Ik heb het boek van Marcel van Roosmalen over Theo Bos gelezen en dat is wel een aanrader. Op basis van interviews en dat boek leek het me een sympathieke man.
 

Pieros

Active member
Vitesse gaat stoelen afdekken in het Gelredome, zodat supporters dichter bij elkaar zitten. Daarnaast zal er meer geel en zwart zichtbaar zijn in het stadion. Dit wordt gedaan om de sfeer te bevorderen.
 

Joost

Well-known member
Vitesse gaat stoelen afdekken in het Gelredome, zodat supporters dichter bij elkaar zitten. Daarnaast zal er meer geel en zwart zichtbaar zijn in het stadion. Dit wordt gedaan om de sfeer te bevorderen.
Pierre, dat is lang geleden! Hoe ist!
 

JMD

Well-known member
Vitesse gaat stoelen afdekken in het Gelredome, zodat supporters dichter bij elkaar zitten. Daarnaast zal er meer geel en zwart zichtbaar zijn in het stadion. Dit wordt gedaan om de sfeer te bevorderen.

Met dit bericht moest ik direct denken aan die Vitessesupporter die hier een paar jaar terug rondhing. Die wist na elke thuiswedstrijd weer bij hoog en laag te vertellen dat er verkeerd geteld was en dat TT expres de cijfers te laag neerzette, als ware het een complot...

Hoe heette die ook alweer??
 

SanMark.

Well-known member
Met dit bericht moest ik direct denken aan die Vitessesupporter die hier een paar jaar terug rondhing. Die wist na elke thuiswedstrijd weer bij hoog en laag te vertellen dat er verkeerd geteld was en dat TT expres de cijfers te laag neerzette, als ware het een complot...

Hoe heette die ook alweer??

Yatsema
 
Bovenaan