Vitesse - AFC Ajax

G

Gast

Guest
De mensen die wel klapten hadden ook het doekje weg kunnen halen of niet?


Ik wist niet eens waar de afkorting JHK voor staat. En net navraag gedaan en de vier vrienden waar ik altijd mee ga ook niet. Dus durf wel te stellen dat haast niemand dit wist. Daarbij is het redelijk na?ef van je om te denken dat je zomaar even dat doekje weg gaat halen. Zeker van een hersenloze die dit opgehangen heeft. Lijkt mij niet een persoon die verbaal gaat discussi?ren met je waarom die dat doekje opgehangen heeft.

Het hele stadion klapte voor Cruijff maar hier weten we precies 1 doekje er tussen uit te halen. :werder:
 

zwammy

Well-known member
Ik wist niet eens waar de afkorting JHK voor staat. En net navraag gedaan en de vier vrienden waar ik altijd mee ga ook niet. Dus durf wel te stellen dat haast niemand dit wist. Daarbij is het redelijk na?ef van je om te denken dat je zomaar even dat doekje weg gaat halen. Zeker van een hersenloze die dit opgehangen heeft. Lijkt mij niet een persoon die verbaal gaat discussi?ren met je waarom die dat doekje opgehangen heeft.

Het hele stadion klapte voor Cruijff maar hier weten we precies 1 doekje er tussen uit te halen. :werder:

Duidelijk, ik vind het vreemd dat jullie het allemaal niet kennen, dacht dat het een algemeen bekend iets is. Bedankt voor je uitleg, zullen we het zingen ook verder laten rusten :duim:
 

delmaestro

Well-known member
Jammer dat het zo'n matige pot van Vitesse zijde was. We hebben een kans laten liggen gisteren. Ajax legde in de 2e helft een prima wedstrijd op de mat, zeker gezien het gemis van sommige spelers. Pas op de plaats dus voor ons, maar wel leuk voor de titelstrijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Juist in de tweede helft mag je verwachten dat een ploeg als Vitesse zonder Europees voetbal een voordeel heeft ten opzichte van Ajax die notabene uit in Istanbul speelde.
 

Abubakari

Well-known member
Juist in de tweede helft mag je verwachten dat een ploeg als Vitesse zonder Europees voetbal een voordeel heeft ten opzichte van Ajax die notabene uit in Istanbul speelde.

Ajax wint de laatste jaren vrijwel alle wedstrijden na een Europa Cup wedstrijd. PSV thuis laatst was een uitzondering, is denk ik al twee of drie seizoen zo dat Ajax geen punten laten liggen na een EC wedstrijd. Misschien kan JMD in zijn statistieken hoe en wat? Ben er wel benieuwd naar hoe lang dat al vrijwel elke keer goed gaat.

En inderdaad, de (competitie) klassieker is ook na een EC wedstrijd.:duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax wint de laatste jaren vrijwel alle wedstrijden na een Europa Cup wedstrijd. PSV thuis laatst was een uitzondering, is denk ik al twee of drie seizoen zo dat Ajax geen punten laten liggen na een EC wedstrijd. Misschien kan JMD in zijn statistieken hoe en wat? Ben er wel benieuwd naar hoe lang dat al vrijwel elke keer goed gaat.

En inderdaad, de (competitie) klassieker is ook na een EC wedstrijd.:duim:

Volgens mij ging het bij Feyenoord vorig seizoen veelvuldig mis. Net als na hervattingen na interlandperiodes ongeacht of er nou wel of geen Feyenoorders werden geselecteerd. Curieus dat Ajax er wel mee kan omgaan en PSV en Feyenoord niet. Ajax heeft denk ik toch een bredere selectie en blijft ook wisselen qua opstellingen.
 

Kevah

New member
Jhk is er ooit bij feyenoord (paar eencellige) ingebracht en uiteraard overgenomen door andere eencellige van andere clubs. Dat Utrecht nog een beschamende tekst kon verzinnen op een liedje Is ook niet onopgemerkt gebleven bleek gister. Het Was zo duidelijk hoorbaar op tv, nou moet ik zeggen dat de snaredrums ook duidelijk te horen waren en er dus wss wat microfoons die richting uit waren gezet. Maar het Waren iig meer dan 10 supporters die vrolijk meezongen.
 

ALenstra

Well-known member
Heb er ook echt nooit van gehoord. Hopelijk onderneemt Vitesse aktie zodat de schuldigen een stadionverbod krijgen.
 
Bovenaan