Virtueel Groundhoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Avondje bier gedronken bij mijn Bulgaarse buren.

Bulgarije
Razgad, Ludogorets Arena, Ludogorets - Braga 1-1, 02/11/17
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je post zelf dat het niets uitmaakt wat voor wedstrijden er bekeken worden:confused: Vanwaar nou weer deze reactie:confused:

Omdat vrouwenvoetbal gewoon een andere sport is. Dan kun je ook argumenten opvoeren om rugbystadions ook mee te laten tellen.
 

DeMaster

Active member
Omdat vrouwenvoetbal gewoon een andere sport is. Dan kun je ook argumenten opvoeren om rugbystadions ook mee te laten tellen.

Post het dan niet of er een 5e klasse wedstrijd of een Eredvisie, Bundesliga of weet ik veel wat nog meer.
Laat het maar gaan, ik skip mijn reactie wel.
 

De Wolf

Well-known member
Er staan twee wedstrijden van de oranje dames tijdens het EK in de zomer. Als we het niet meetellen dan moeten we die schrappen. De Grolsch veste komt binnenkort toch wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Post het dan niet of er een 5e klasse wedstrijd of een Eredvisie, Bundesliga of weet ik veel wat nog meer.
Laat het maar gaan, ik skip mijn reactie wel.

Gewoon laten staan joh. Laat je niet zo op de kast jagen steeds.
 

erka

Well-known member
Ik wil geen harde grenzen hanteren. Dus als iemand een vrouwenvoetbalwedstrijd ziet die toevallig op Wembley gespeeld wordt, prima. Maar als je een vrouwenvoetbalwedstrijd op een amateurcomplex ziet, neem ik m waarschijnlijk niet op. Zelfde afweging als met oefenwedstrijden eigenlijk.
 

DeMaster

Active member
Ik wil geen harde grenzen hanteren. Dus als iemand een vrouwenvoetbalwedstrijd ziet die toevallig op Wembley gespeeld wordt, prima. Maar als je een vrouwenvoetbalwedstrijd op een amateurcomplex ziet, neem ik m waarschijnlijk niet op. Zelfde afweging als met oefenwedstrijden eigenlijk.

Mijn post betrof een Bundesliga wedstrijd bij de dames.
 

Batigoal

Well-known member
Ik wil geen harde grenzen hanteren. Dus als iemand een vrouwenvoetbalwedstrijd ziet die toevallig op Wembley gespeeld wordt, prima. Maar als je een vrouwenvoetbalwedstrijd op een amateurcomplex ziet, neem ik m waarschijnlijk niet op. Zelfde afweging als met oefenwedstrijden eigenlijk.

Allemaal offtopic zolang je niet de openingspost bijwerkt. :cab:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan