De Wolf
Well-known member
Nee hoor: 29-09-2011 FC Metalist Kharkiv-AZ 1-1
Ok, voeg ik toe:
Wanneer het thuisteam er niet speelt
Nee hoor: 29-09-2011 FC Metalist Kharkiv-AZ 1-1
Op welke van de twee vragen is dit een reactie?Tuurlijk niet.
Op welke van de twee vragen is dit een reactie?
Telt het vrouwenvoetbal ook mee (of komt er weer een hoop commentaar)?
Mwoah. Liever niet. Maar als het echt niet anders kan, er is al meer vrouwenvoetbal gepost hier.
Je post zelf dat het niets uitmaakt wat voor wedstrijden er bekeken worden Vanwaar nou weer deze reactie
Omdat vrouwenvoetbal gewoon een andere sport is. Dan kun je ook argumenten opvoeren om rugbystadions ook mee te laten tellen.
Post het dan niet of er een 5e klasse wedstrijd of een Eredvisie, Bundesliga of weet ik veel wat nog meer.
Laat het maar gaan, ik skip mijn reactie wel.
Dan kunnen we de stadions uit de Lower Leagues ook wel skippen, dat is ook een andere sport.Omdat vrouwenvoetbal gewoon een andere sport is. Dan kun je ook argumenten opvoeren om rugbystadions ook mee te laten tellen.
Ik wil geen harde grenzen hanteren. Dus als iemand een vrouwenvoetbalwedstrijd ziet die toevallig op Wembley gespeeld wordt, prima. Maar als je een vrouwenvoetbalwedstrijd op een amateurcomplex ziet, neem ik m waarschijnlijk niet op. Zelfde afweging als met oefenwedstrijden eigenlijk.
Ik wil geen harde grenzen hanteren. Dus als iemand een vrouwenvoetbalwedstrijd ziet die toevallig op Wembley gespeeld wordt, prima. Maar als je een vrouwenvoetbalwedstrijd op een amateurcomplex ziet, neem ik m waarschijnlijk niet op. Zelfde afweging als met oefenwedstrijden eigenlijk.
Mijn post betrof een Bundesliga wedstrijd bij de dames.
??n pot nat.