VI - Het blad

JMD

Well-known member
Blijft leuk om te lezen dat VI92.

Nu hebben ze pech, spijker in achterband en ze kunnen voorlopig niet verder...
 

ALenstra

Well-known member
Die special van VI leek mij al bladerend niet bijster interessant. Wel heel veel Premier League.

Het concentreert zich vooral rond de 20 huidige PL clubs. Nou zitten er aardige verhalen tussen maar waarom bij Arsenal het zoveelste uitgekauwde verhaal over Arsene Wenger? Die club heeft een dusdanige historie dat je een mooiere verhaal kan schrijven.
 

JMD

Well-known member
Met de VI92 zijn ze nu in het National Football Museum. Een aanrader is dat...
 

Shayman

New member
Met de VI92 zijn ze nu in het National Football Museum. Een aanrader is dat...

Viel me toch aardig tegen, ik was er vorige maand. Wel heel veel mooie ouwe meuk maar het is wel zo opgezet dat niet alleen fans van de geschiedenis er wat aan hebben dus ook veel aandacht voor het heden en om kinderen het naar de zin te maken.

Aanrader als je toch in de buurt bent maar niet om het weekend omheen te bouwen.
 

Joost

Well-known member
Mooi stadionneke van Walsall, lijkt me ook wel vet. Of is dat te ver voor een dagtocht?

Je hebt toch soms rare voorkeuren. Het stadionnetje in Walsall is 1 groot reclamebord. Ze hebben vrij vlot na de opening die ene tribune opgehoogd om er maar extra reclame aan vast te kunnen hangen.

Ik was er vorig jaar tegen Peterborough United. Uiteraard 0-0 want Walsall is echt enorm saai. Het is wel ideaal om Eddie Stobarts te vincken.

Ik heb wat fotootjes online gezet voor je;
https://www.flickr.com/photos/94270529@N06/albums/72157661173310925
 

zwammy

Well-known member
Ja vet toch :D

Lijstje wat ik zo snel zie:

Southend, Exeter, Bristol Rovers, Coventry, Walsall en Crewe Alexandra.
 

zwammy

Well-known member
Dat is zo'n filmpje van de 92 toch wat vertekenend van de laatste 2. Die zagen er echt cult uit.

Al heb ik wel een idee dat ze niet alle clubs meenemen, zal eens nakijken.
 

ALenstra

Well-known member
Deze week in de rubriek Anno een buitenlandse club: het Chelsea van 1997 met Ed De Goey. Volgens mij is het de eerste keer dat in dit rubriek een buitenlands team beschreven wordt?
 
Bovenaan