Vechtsporten

Marinos

Well-known member
Dus sinds Badr 's rentree heeft hij in 3 potjes zijn enkelband gescheurd, onderarm en nu neus gebroken?
 

zwammy

Well-known member
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="nl" dir="ltr">Biologische man (omgebouwd tot vrouw) sloopt schedels van echte biologische vrouwen. Mogelijk gemaakt door genderneutrale agenda van gelijkwaardige sport. <a href="https://t.co/fQxbEl5Vac">pic.twitter.com/fQxbEl5Vac</a></p>&mdash; Avish Jajairam (@avishjajairam) <a href=" ">February 11, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
 

Ska P 187

Well-known member
Volgende week zaterdag Fury Wilder 3. Kijk ik wel naar uit eigenlijk, kijken of de laatste wat bijgeleerd heeft, denk niet dat het genoeg zal zijn, maar wie weet. Één knal is en blijft genoeg van Wilder.
AJ vrij verrassend ontroont van bijna alle andere belts behalve de linial afgelopen weekend tegen voormalig cruser weight Usyk. Goede bokser, maar een stukje lighter als de eerste.
Ik hoop dat het uiteindelijk ontaardin Fury tegen Usyk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kijk er ook wel weer naar uit. Groot fan van Tyson Fury, zeker na alles wat hij overwonnen heeft. Ook omdat de dingen die hij over die periode verteld mijzelf niet onbekend zijn. Jammer alleen dat de glans iets van deze wedstrijd af is nu Joshua weer zijn wereldtitels verloren heeft. Denk toch dat iedereen vooral zat te wachten op een strijd om alle gordels tussen Fury en Joshua. En het is maar zeer de vraag of die strijd er ooit echt gaat komen, aangezien Joshua behoorlijk kansloos was tegen Usyk. Was heel anders als tegen Ruiz, waar hij gewoon een beetje verrast werd. Dit keer zie ik hem een eventuele rematch niet winnen.

Fury - Usyk zou een mooie matchup kunnen zijn, maar dat gaat niet de epische hype opleveren die Fury - Joshua losgemaakt zou hebben. Maar goed, eerst Fury - Wilder III. Op basis van 1 en 2 denk ik dat Wilder blij moet zijn als hij überhaupt de bel na ronde 12 haalt.
 

U.G.

Well-known member
Maar hoe lang is er nu eigenlijk gewacht op Fury vs Joshua ? En toen was opeens de deal rond, en daarna dus weer niet, of dan wordt er één weer ziek of heeft de ander weer flink aan de sos gezeten, of men verliest een rechtszaak. Werkelijk een prachtsport, maar ik mis gewoon heel erg logische opeenvolgende schakelingen. Ik pak zelf nog weleens een periodetje trainingen mee, maar kijken doe ik al jaren niet meer...behalve reminiscen en jabtraininkjes op youtube.
 

Ska P 187

Well-known member
Niet zo'n fan van AJ, al moet ik zeggen dat hij zijn verlies met grote klasse nam. Beetje meer bewondering gekregen.
Ik ben benieuwd of Fury the bronze bomber even aan de kant zet zoals eigenlijk verwacht wordt of dat hij toch tegen een rechtse oploopt en deze keer niet herrijst. Ik denk dat dit de gevaarlijkste van de threepeat is.
Mocht hij winnen dan hoop ik op een masterclass boxing tussen Usyk en Fury.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overeem - Verhoeven gaat niet door, vanwege een blessure bij Overeem
En in plaats van dit gevecht zal Rico Verhoeven het nu gaan opnemen tegen Jamal Ben Saddik. Ben Saddik zou eigenlijk tegen Benny Adegbuyi vechten op dezelfde avond, maar schuift nu dus een plaatsje op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mijn hemel... Als je boksen ook maar een klein beetje leuk vind kijk dan het gevecht van Fury en Wilder terug. Geschiedenis geschreven daar.
 

Ska P 187

Well-known member
Pfff dat zijn geen tijdens... ik lees dat het een fantastisch gevecht was en dat Fury weer heeft gewonnen, maar 04.00/30 dat trok ik deze keer helaas niet.
Kijken of ik via YouTube nog wat high lights terug kan zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfff dat zijn geen tijdens... ik lees dat het een fantastisch gevecht was en dat Fury weer heeft gewonnen, maar 04.00/30 dat trok ik deze keer helaas niet.
Kijken of ik via YouTube nog wat high lights terug kan zien.
Je zal ze wellicht al hebben gevonden, maar:

 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rico z'n hoofd na een knockdown in de tweede ronde. Hij won alsnog van Ben Saddik op TKO in ronde 4. Mede en misschien wel vooral omdat Ben Saddik kapot was na ronde 3. Machtig gevecht weer! Vechtsportliefhebbers worden de laatste tijd wel verwend.

FCaZaYrXEAAJ-kl
 
Bovenaan