Vechtsporten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor mijn gevoel ging het heel erg gelijk op. Ja, Badr kwam er twee keer doorheen. Maar had toch het idee dat Rico vanaf de tweede ronde Badr begon te slopen en het verderop in de wedstrijd naar zich toe zou kunnen trekken. Maar misschien zou Badr wel door kunnen drukken. We gaan het helaas nooit weten. Denk niet dat Collision 3 er ooit nog gaat komen. In elk geval niet met een Badr in de vorm waarin hij nu was.
 

Pascallovic

Well-known member
Voor mijn gevoel ging het heel erg gelijk op. Ja, Badr kwam er twee keer doorheen. Maar had toch het idee dat Rico vanaf de tweede ronde Badr begon te slopen en het verderop in de wedstrijd naar zich toe zou kunnen trekken. Maar misschien zou Badr wel door kunnen drukken. We gaan het helaas nooit weten. Denk niet dat Collision 3 er ooit nog gaat komen. In elk geval niet met een Badr in de vorm waarin hij nu was.
2 knockdowns vind ik niet gelijk op gaan. De eerste en derde ronde (tot zo ver) waren voor Badr en de tweede voor Rico. Ik had nog moeten zien hoe Rico die tweede knockdown had verteerd. Helaas gaan we het nooit weten inderdaad. Maar Badr lag op dat moment toch ruim voor, dat nog even rechttrekken qua punten zou lastig zijn.
 

gevegt

Well-known member
Voor mijn gevoel ging het heel erg gelijk op. Ja, Badr kwam er twee keer doorheen. Maar had toch het idee dat Rico vanaf de tweede ronde Badr begon te slopen en het verderop in de wedstrijd naar zich toe zou kunnen trekken. Maar misschien zou Badr wel door kunnen drukken. We gaan het helaas nooit weten. Denk niet dat Collision 3 er ooit nog gaat komen. In elk geval niet met een Badr in de vorm waarin hij nu was.

Welnee, Badr had Rico al gesloopt.
Het probleem is dat Badr zijn straatvechtersmentaliteit niet onder controle kan houden.
Als hij het simpel had uitgevochten had hij dik gewonnen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Regelmatige overwinning van Verhoeven weer. Had het trouwens helemaal in eigen hand en op conditie Hari alsnog gesloopt. Die was in de 2 ronde al vermoeid.
 
Bovenaan