Pascallovic
Well-known member
doei:duim:Dit duurt me allemaal te lang. Ik ga slapen.
doei:duim:Dit duurt me allemaal te lang. Ik ga slapen.
Jij bent slapen.Rico zit aan de anabolen.
Jij bent slapen.
Badr zijn knie geeft het op.
Lucky Rico. Hij werd gesloopt.
2 knockdowns vind ik niet gelijk op gaan. De eerste en derde ronde (tot zo ver) waren voor Badr en de tweede voor Rico. Ik had nog moeten zien hoe Rico die tweede knockdown had verteerd. Helaas gaan we het nooit weten inderdaad. Maar Badr lag op dat moment toch ruim voor, dat nog even rechttrekken qua punten zou lastig zijn.Voor mijn gevoel ging het heel erg gelijk op. Ja, Badr kwam er twee keer doorheen. Maar had toch het idee dat Rico vanaf de tweede ronde Badr begon te slopen en het verderop in de wedstrijd naar zich toe zou kunnen trekken. Maar misschien zou Badr wel door kunnen drukken. We gaan het helaas nooit weten. Denk niet dat Collision 3 er ooit nog gaat komen. In elk geval niet met een Badr in de vorm waarin hij nu was.
Voor mijn gevoel ging het heel erg gelijk op. Ja, Badr kwam er twee keer doorheen. Maar had toch het idee dat Rico vanaf de tweede ronde Badr begon te slopen en het verderop in de wedstrijd naar zich toe zou kunnen trekken. Maar misschien zou Badr wel door kunnen drukken. We gaan het helaas nooit weten. Denk niet dat Collision 3 er ooit nog gaat komen. In elk geval niet met een Badr in de vorm waarin hij nu was.
Ik wel. Ik kijk in principe alle Glory events van begin tot eind.