Vechtsporten

erka

Well-known member
Massale vechtpartij op de tribunes bij de partij van Badr Hari tegen een Pool. Je verwacht het niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Massale vechtpartij op de tribunes bij de partij van Badr Hari tegen een Pool. Je verwacht het niet.
Ja, kutzooi. Ik zat op m'n gemakje te kijken. Was tot dan toe een zeer vermakelijk avondje kickboksen. Die Wrzosek had Badr in de tweede ronde al naar het canvas getrapt met een heel vies knietje en stond dus op het punt om Badr de volgende vernedering toe te brengen. Tot die idioten op de tribunes ineens massaal losgingen en stoeltjes naar elkaar gingen gooien. En dan hadden we verdomme het gevecht tussen ben Saddik en Rigters nog tegoed.
 

Maasveld

Well-known member
Ja, kutzooi. Ik zat op m'n gemakje te kijken. Was tot dan toe een zeer vermakelijk avondje kickboksen. Die Wrzosek had Badr in de tweede ronde al naar het canvas getrapt met een heel vies knietje en stond dus op het punt om Badr de volgende vernedering toe te brengen. Tot die idioten op de tribunes ineens massaal losgingen en stoeltjes naar elkaar gingen gooien. En dan hadden we verdomme het gevecht tussen ben Saddik en Rigters nog tegoed.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat zo'n vredelievend persoon als jij zich kan interesseren in zo'n tokkie'sport.'
 

erka

Well-known member
Ik snap sowieso niet wat er sportief is aan dit soort vechtsporten, waarbij elkaar compleet in elkaar slaan het hoogste doel is.
Geef mij maar judo.
 

gevegt

Well-known member
Dit is de eerste wedstrijd die ik live zie met Fury. Als dit de beste bokser heden ten dage is, stelt het allemaal heel weinig voor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is de eerste wedstrijd die ik live zie met Fury. Als dit de beste bokser heden ten dage is, stelt het allemaal heel weinig voor.
Dit was inderdaad bijna gênant. Ik keek er best wel naar uit, omdat ik sinds de trilogie Fury/Wilder fan ben van Fury. Niet alleen om z'n boksen, maar ook om hoe hij is en hoe open hij vertelt over zijn mentale problemen. Maar gisteravond was het verschil gewoon veel te groot. Fury liep vijf rondes lang eigenlijk min of meer een beetje te dollen en nog had Whyte helemaal niets in te brengen. Om vervolgens in ronde zes bij de eerste de beste goeie klap knock-out te gaan.

Heb je weleens beelden gezien van die gevechten tussen Fury en Wilder, gevegt? Dat was echt een ander niveau dan gisteravond.
 
Bovenaan