De A jeugd weer verloren en troosteloos onderaan in de kampioenspoule....
De A-jeugd is al jarenlang een drama. Dit jaar begon het wel redelijk, maar sinds duidelijk is dat de trainer weggaat is het wel klaar.
De A jeugd weer verloren en troosteloos onderaan in de kampioenspoule....
De A-jeugd is al jarenlang een drama. Dit jaar begon het wel redelijk, maar sinds duidelijk is dat de trainer weggaat is het wel klaar.
De jarenlange mentaliteit problemen houden dus aan. Als de trainer weggaat laten we het lopen. Ongelooflijk....
Opdoeken die jeugdopleiding tenzij Brard weer terugkomt. Weer lekker kopen in de Zomer....
Bizar hoe je je jeugdopleiding in een paar jaar tijd helemaal naar de verdoemenis kunt helpen.
Bizar hoe je je jeugdopleiding in een paar jaar tijd helemaal naar de verdoemenis kunt helpen.
Niet bizar hoor. We hebben weer geld om twijfelaars te kopen. En dat zit helaas in het dna van de club. Al sinds ik er kom, en dat is inmiddels al een verrekte lange tijd kan ik je melden.
Varkenoord hangt er al decennia lang bij als een noodzakelijk kwaad. Tot categorie 1, toen moesten we wel. Noodgedwongen bleek toen dat een simpel talent kan uitgroeien tot volwaardig selectiespeler. En zelf meer.
Maar waar ligt dat aan ?
Alsof beide spelers geen kans krijgen.Het stomme is dat PSV precies hetzelfde doet met Hendrickx en Bergwijn. Die huren zelfs concurrenten voor hun eigen jongens. Soms denk je dat het beter zou zijn als alle Nederlandse clubs geen cent te makken zouden hebben.
Bergwijn is nog te licht. Die krijgt zijn kansen nog wel.Bergwijn krijgt in elk geval minder kansen dan de gehuurde Lestienne die blijkbaar niet voldoet.
Een Hendrix kreeg de kans voldeed gewoon uitstekend en toch wordt er een spelers gehuurd, waardoor hij op de bank zit wanneer iedereen fit is.Alsof beide spelers geen kans krijgen.
Guardado is nog steeds net een stukje beter en Bergwijn komt nog net iets te kort om in de basis te spelen. Zo moeilijk is dat toch niet?Een Hendrix kreeg de kans voldeed gewoon uitstekend en toch wordt er een spelers gehuurd, waardoor hij op de bank zit wanneer iedereen fit is.
Een Bergwijn heeft in 5 wedstrijden 79 minuten gekregen, waarvan de laatste keer in december was. Noem jij dat kansen krijgen? Na de winterstop heeft een Jozefzoon die geen enkele restwaarde heeft 142 minuten in 6 wedstrijden gekregen. Die minuten hadden ook voor Bergwijn kunnen zijn.
Dus nee echte kansen krijgen een Bergwijn en Hendrix niet, want anders hadden ze die laatste wel laten staan.
Het is voor mij geen uitgemaakte zaak dat het middenveld Propper - Guardado - Van Ginkel beter is dan het middenveld Guardado - Hendrix - Propper van voor de winterstop. Een Bergwijn hoeft geen basis te spelen, maar waarom krijgt een Jozefzoon na de winterstop 142 minuten en Bergwijn 0? Als een Bergwijn voor invalbeurten te kort komt t.o.v. Jozefzoon stel ik mij vraagtekens bij het grote talent van die jongen.Guardado is nog steeds net een stukje beter en Bergwijn komt nog net iets te kort om in de basis te spelen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Bergwijn is veel meer een buitenspeler dan Jozefzoon, niet echt te vergelijken.Het is voor mij geen uitgemaakte zaak dat het middenveld Propper - Guardado - Van Ginkel beter is dan het middenveld Guardado - Hendrix - Propper van voor de winterstop. Een Bergwijn hoeft geen basis te spelen, maar waarom krijgt een Jozefzoon na de winterstop 142 minuten en Bergwijn 0? Als een Bergwijn voor invalbeurten te kort komt t.o.v. Jozefzoon stel ik mij vraagtekens bij het grote talent van die jongen.