Varkenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Niet zo'n grote locatie. Alleen genoeg voor het eerste elftal. Voor de jeugd zal nog wat moeten worden gefixt. Op loopafstand van Rotterdam Lombardijen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hillesluis. Jeugdsentiment. Ik heb daar in mijn kinderjaren regelmatig gevoetbald. Bijvoorbeeld op het jaarlijkse Hillesluis toernooi.
 

Unregistere

Well-known member
De vijftienjarige Ramon Hendriks verruilt FC Dordrecht volgend seizoen voor een plekje in de jeugdopleiding van Feyenoord. Centrale verdediger, ook jeugdinternational. Er was veel belangstelling uit binnen- en buitenland, maar de Ambachter koos voor Feyenoord. :duim:
 
G

Gast

Guest
Gisteren Boetius nog in actie gezien tijdens gent tegen genk maar ik blijf dat een heerlijke voetballer vinden, zonde dat ie niet meer in Nederland te bewonderen is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We schijnen vijf jeugdspelers te willen gaan contracteren:

Cheick Toure, Lutsharel Geertruida, Wouter Burger, Achraf El Bouchataoui en Orkun Kokcu. Wouter Burger kan ik mij niet echt voor mij halen. Toure is jong doorgestroomd en viel daarom wat minder op tussen de Chongs en Ventes. Daarnaast ook wat blessure problemen gehad. Geertruida is volgens mij wel een stabiele rechtsback. Zou misschien wat kunnen zijn. El Bouchataoui heb ik wel aardige zien doen, maar of het voldoende gaat zijn voor Feyenoord 1 twijfel ik nog aan. Kokcu was wat onzichtbaar na zijn overstap van FC Groningen, maar volgens mij gaat het nu een stuk beter met hem. Toch maar wat vaker naar Varkenoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Kokcu las ik juist dat hij weggaat. Tour? ontwikkelt zich goed, dus die wil ik wel houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Kokcu las ik juist dat hij weggaat. Tour? ontwikkelt zich goed, dus die wil ik wel houden.

Las ik ook. Het gaat om een aanbieding van Feyenoord uit. Met Chong werd dat ook niks, dus zal met Kokcu ook wel niks worden. Zeker als je spelers van andere BVO's overneemt, dan is de kans dat ze jou ook weer voortijdig verlaten groter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat het de oude broer van Kokcu is die in de belangstelling staat van de Engelse clubs. Die speelt pas sinds dit seizoen in de jeugdopleiding van Feyenoord. Wel typisch dat Feyenoord hem schijnbaar vorige zomer slechts voor een jaar heeft vastgelegd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels heeft hij voor drie jaar getekend. Hopelijk volgen de anderen snel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tour? en El Bouchataoui hebben ook voor drie jaar getekend. Nog twee en dan is het weer een succesvol rondje geweest.
 

Unregistere

Well-known member
We schijnen vijf jeugdspelers te willen gaan contracteren:

Toure is jong doorgestroomd en viel daarom wat minder op tussen de Chongs en Ventes. Daarnaast ook wat blessure problemen gehad.

Zit ook nog niet zo gek lang bij Feyenoord. In de zomer van 2013 weggeplukt bij FC Dordrecht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geertruida heeft uiteindelijk ook getekend. Gelukkig, want het schijnt een groot talent te zijn.
 
Bovenaan