Varkenoord

Unregistere

Well-known member
Dat hoop ik ook. In tegenstelling tot Marten de Roon is Ramon volgens mij wel op een leeftijd vertrokken waarmee we nog in aanmerking komen voor een kleine opleidingsvergoeding bij de megatransfers die hij hopelijk nog gaat maken! :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Peter van den Berg is aangesteld als trainer van het 'nieuwe' Jong Feyenoord. Uli van Gobbel wordt zijn assistent.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord o19 deed deze week mee aan het prestigieuze Mladen Ramljak Memorial Tournament in Kroatie. Na een succesvolle groepsfase mocht het team van Dirk Kuyt in de finale aantreden tegen de winnaar van de andere groep, Real Madrid o19. Via goals van De Mooij en Summerville werden de Spanjaarden met 2-0 verslagen, waardoor het debuut van de trainer Dirk Kuyt meteen succesvol is. :duim:
 

Miramar

Well-known member
Feyenoord o19 deed deze week mee aan het prestigieuze Mladen Ramljak Memorial Tournament in Kroatie. Na een succesvolle groepsfase mocht het team van Dirk Kuyt in de finale aantreden tegen de winnaar van de andere groep, Real Madrid o19. Via goals van De Mooij en Summerville werden de Spanjaarden met 2-0 verslagen, waardoor het debuut van de trainer Dirk Kuyt meteen succesvol is. :duim:
Splinter de Mooij maakte 90% van de goals dit toernooi....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Krijg je straks Kuyt als opvolger van Van Bronckhorst. Van de regen in de drup.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Staat inmiddels in de belangstelling van Hoffenheim. Lijkt mij verstandig als hij overstapt. Bij Hoffenheim maakt hij meer kans op speeltijd.
 

Unregistere

Well-known member
Vanavond oefenen tegen Jong Feyenoord. Ben benieuwd wat ze mee zullen nemen. Vast niet de grootste talenten, want die zijn vermoedelijk nog op pad met nationale elftallen.

Voor de liefhebber: aftrap om 19.30 uur op sportpark Schildman, toegang is gratis.
 

Atreides

Well-known member
Vanavond oefenen tegen Jong Feyenoord. Ben benieuwd wat ze mee zullen nemen. Vast niet de grootste talenten, want die zijn vermoedelijk nog op pad met nationale elftallen.

Van der Looij zit bij Jong Oranje en dat is - in theorie- het beste paard (of zo je wil: ruiter) van stal. Het zou me echt niks verbazen dat hij twee of drie grote talenten over het hoofd ziet.
 

Maasveld

Well-known member
Van der Looij zit bij Jong Oranje en dat is - in theorie- het beste paard (of zo je wil: ruiter) van stal. Het zou me echt niks verbazen dat hij twee of drie grote talenten over het hoofd ziet.
Een groot talent dat in aanmerking komt voor Jong Oranje zal niet nog bij Jong Feyenoord zitten.
 
Bovenaan