Varkenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Vanmiddag om 14.30uur Feyenoord A1 - Ajax A1. Kom ik nog iemand van jullie tegen op Varkenoord?

Nee, zag hem wel aanstaan en ik had er best even voor op en neer willen gaan. Het valt voor mij helaas niet te combineren met het avondprogramma. Ik zou overigens niet te veel er van verwachten. Ik heb Ajax A1 - Feyenoord A1 gezien en in alle eerlijkheid is Ajax A1 veel beter. Al hielp het ook niet dat er een paar jongens van Jong Ajax meededen. Dat zal vandaag vermoedelijk echter niet anders zijn. Ik ben benieuwd hoe Hamer het gaat doen vanmiddag. In de eerdere wedstrijd tegen Ajax viel hij helaas geblesseerd uit, maar was hij een van de beste van het veld. Begint zich echt te ontwikkelen als bijtertje op het middenveld.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zou overigens niet te veel er van verwachten. Ik heb Ajax A1 - Feyenoord A1 gezien en in alle eerlijkheid is Ajax A1 veel beter. Al hielp het ook niet dat er een paar jongens van Jong Ajax meededen. Dat zal vandaag vermoedelijk echter niet anders zijn.

Niemand van Jong Ajax in de ploeg, wel gewoon weer gewonnen, 0-2.:duim:
 

Nik

Member
Feyenoord stelde teleur. Overwinning voor Ajax was terecht. Deze week las ik meerdere lovende woorden over Justin Bijlow, de doelman van Feyenoord A1. Hij was 1 van de zwakste op het veld vandaag. Hij pakte weliswaar een penalty de 2e helft (die hij zelf veroorzaakte), maar was een aantal keer niet bij de les en leek erg onzeker.

Mans Hermann en Marlon Slabbekoorn begonnen beide op de bank. Zijn dat geen basisspelers (meer)?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hermann is dat nooit geweest. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat die ooit in Feyenoord 1 gaat spelen als je in de A1 nauwelijks aan de bak komt. Slabbekoorn was basisspeler, maar zijn ontwikkeling staat al jaren stil waardoor hij ook geen contract meer heeft bij Feyenoord. Die komt tegenwoordig nauwelijks een lantaarnpaal meer voorbij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Varkenoord

Ik had het over Ajax A1, bij de B's etc. doen sowieso nooit spelers uit jong Ajax mee.

Fabian doelde op dat het niet gewoon is dat Ajax op Varkenoord van Feyenoord wint. Je ziet sowieso niet vaak Ajax bij Feyenoord op Varkenoord winnen of Feyenoord bij Ajax op de Toekomst. Het verschil in niveau tussen Feyenoord A1 en Ajax A1 is echter dit jaar erg groot.
 

fr-keff

Active member
11224305_829615233817925_63733132768747419_n.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Zitten er ook een paar bij waar we echt nooit meer wat van gehoord hebben.

Een aantal doet het nu nog leuk bij de amateurs (Nuno Andrade Varela, Kevin Dercks, Kevin Gomez Nieto), nadat ze het niet gered hebben in het betaalde voetbal.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, dikke plofkop, vet haar naar achteren wat 40 jaar geleden in was, dat kan alleen maar Dalfsen zijn, Volgens mij woont er iemand van het forum in Dalfsen, dat kan geen toeval zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Marlon Slabbekoorn krijgt definitief geen contract meer bij Feyenoord. Kan dus transfervrij naar een andere club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Varkenoord

Marlon Slabbekoorn krijgt definitief geen contract meer bij Feyenoord. Kan dus transfervrij naar een andere club.

Komt sinds hij in de A speelt ook geen lantaarnpaal meer voorbij. Een van de exponenten van Makaay zijn trainersloopbaan. Van veel belovende en veel scorende nummer tien tot buitenspeler waar werkelijk niets van terecht komt. Was ooit het supertalent die we moesten zien te behouden.
 
Bovenaan