Varkenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik wil ze ook snel weer eens bekijken. Toch een mooie selectie heeft de A1.
 

Unregistere

Well-known member
Die goal kwam naar het schijnt bij Noordwijk als een mokerslag aan.

Dogan Corneille, de trainer van Noordwijk en ook actief voor Feyenoord A1, was niet blij. Hij had zijn keeper er nog zo op gehamerd dat hij moest uitkijken bij vrije trappen.

Wel benieuwd naar de analyse van Lennard.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klinkt als iemand die misschien wel een geschikte linksback voor Feyenoord-1 kan worden. Maar goed, eerst maar eens in actie zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar ligt inderdaad natuurlijk wel de ruimte bij Feyenoord. Zitten we ook weer wat ruimer in de verdedigers in de A's. Ik begrijp dat hij 1.83 cm is. Dat is voor een centrum verdediger niet groot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens het altijd zeer goed ge?nformeerde Varkenoord Watch zit PSV achter Feyenoord B1 aanvoerder Wehrmann aan. Hopelijk volgt Wehrmann het voorbeeld van Verdonk en verkoopt hij PSV een nee. Irritant dat PSV nadat de Sparta opleiding kennelijk is leeggeschut bij ons komt shoppen.
 

Fabian

Active member
Waarom zou je ?berhaupt naar PSV willen? Lijkt me niet een grote stap voor een jeugdspeler.
 

Fabian

Active member
Ze krijgen dan een Philips casettedeck extra?

Het heeft iets treurigs dat je je naaste concurrent nodig hebt om je opleiding met kwaliteit gevuld te krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hun grootste talent Bergwijn komt van Ajax en Ajax hun grootste talent Bazoer komt bij PSV vandaan.
 
Bovenaan