Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Bedankt voor de tips heb mij prima kunnen vermaken. We gingen kapot van het lachen in de koopgoot... Een mac in de cena hoe verzinnen ze het.
 

Eresd?g?

Banned
Gisteren naar Walibi. Viel me mee met de drukte! Maar wel grappig overigens bij Rio Grande zijn in 2013 aantal ongelukjes geweest en duidelijk dat er extra waarschuwingen en dergelijke zijn neergezet. Terwijl 't gewoon eigen schuld van die kinderen was destijds, ze waren gewoon te vroeg uitgestapt. Maar toch bekend Walibi hiermee deels schuld aangezien ze het wel aangepast hebben.
 

Nik

Member
Keurig, ons teamuitje gaat dit weekend naar Rotterdam. Iemand tips voor goede zuipetablissementen?

Hangt er een beetje vanaf wat voor soort types je teamgenoten zijn. Ik denk dat met een gemiddeld voetbalteam de Witte de Withstraat wel leuk is. Witte Aap, NRC en dan shoarma halen bij Jaffa.

Als je meer van de hoempapa bent kan je ook naar Stadhuisplein. Daar heb je de 'Skihut' (gemiddelde leeftijd is niet zo hoog) of anders 'Get Back'.
Als jullie nog liefhebbers zijn van Engels voetbal zou ik zeker even naar Paddy Murphy's (Irish pub) gaan dit weekend. Vanavond heb je de play-off halve finale tussen Middlesbrough en Brentford, morgen Liverpool en zondag Man Utd-Arsenal.

Eat your heart out zou ik zeggen :)
 

Jozsef

New member
Zou dat tandeloos zoogdier daar nog rondhangen als stamgast? We zullen 't snel zien, haha.

Paddy Murphy's schuin tegenover de V&D, Maasveld. Anders Witte de Withstraat, Oude Haven of Stadhuisplein.
 

fr-keff

Active member
Heb mijn nichtje weer beloofd met de trein te gaan maar ben er nog niet uit waarheen. Ze zou graag eens naar een museum willen. Nemo in Amsterdam vond ik als kind erg leuk, Heeft iemand nog meer tips?

Madame Tussauds is de keuze uiteindelijk dus op gevallen. Voor ?11 twee kaarten kunnen kopen dus dat valt mee. Ik hoor alleen verhalen van je kan binnen een uur weer buiten staan. Een plan B zou dan wel handig zijn. Nog meer leuke (budget)tips in en rond Amsterdam?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan