Atreides
Well-known member
Michel Abbink zei:Dit seizoen is Ajax verantwoordelijk voor 60 % van de Nederlandse UEFA-punten. Zonder Ajax zou NL dit seizoen 30ste staan, nu 9de.
:rumcolaa:
Dat 9e slaat hopelijk op de resultaten van dit jaar.
Michel Abbink zei:Dit seizoen is Ajax verantwoordelijk voor 60 % van de Nederlandse UEFA-punten. Zonder Ajax zou NL dit seizoen 30ste staan, nu 9de.
Zou het?:rumcolaa:
:rumcolaa:
Na deze week staat Nederland 12e over de resultaten van dit seizoen: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/ccoef2019.html
Zou het?
Ik denk dat die quote is van donderdag voor de Europa League wedstrijden. Daarin hebben Rusland, Belgi? en Noorwegen punten gehaald en zijn daarmee weer boven Nederland terecht gekomen.Dus zowel op de tussentijdse als balans van 2018/2019 staan we 12e. Snap dan niet waar die gast de 9e plek vandaan haalt.
Ik denk dat die quote is van donderdag voor de Europa League wedstrijden. Daarin hebben Rusland, Belgi? en Noorwegen punten gehaald en zijn daarmee weer boven Nederland terecht gekomen.
Mwah, Salzburg tegen Brugge lijkt me niet onhaalbaar eerlijk gezegd.
Precies. Als je ziet wat er zoal nog meer overwintert, dan is de kampioen van Belgi? lang niet de gemakkelijkste tegenstander voor Salzburg. Ik vind die twee niet echt ver van elkaar af zitten van wat ik er van gezien heb. Dus als we een beetje mazzel hebben flikt Brugge het voor ons...
Bij lange na niet onhaalbaar, maar het kon veel makkelijker.
We wippen weer even over Oostenrijk heen dus.