gevegt
Well-known member
Weet ik. Ook nog volledig onterecht.Nou en? Er is maar 1 wedstrijd die er toe doet en wat een totale deceptie.
Andorra 0 Moldavië 1 Postolachi (90+2)
Het is dan ook omdat ik die zure smaak aan het wegwerken ben.
Weet ik. Ook nog volledig onterecht.Nou en? Er is maar 1 wedstrijd die er toe doet en wat een totale deceptie.
Een 3-0 overwinning om precies te zijn, laten ze die nou net krijgen als Roemenië schuld krijgt van de UEFA...Niet voor het eerst bij dit affiche trouwens. Roemenië erkent Kosovo ook niet als land. Dat is een achterliggende reden.
Bij een 0-0 tussenstand waar ze een overwinning nodig hadden.
Belachelijk ook zoveel blessuretijd.Nou en? Er is maar 1 wedstrijd die er toe doet en wat een totale deceptie.
Moet je niet naar de topper van je cluppie?nu letland tegen Armenie het staat nog 0-0
na 22 minuten
zou ik graag willen maar lukt nietMoet je niet naar de topper van je cluppie?
3-2 voor tegen de koploper zag ik net.
Da’s jammer.zou ik graag willen maar lukt niet
Portugal wel met een uitstekende tweede helft tegen de Polen. Ronaldo was weer ouderwets op dreef met een gele kaart voor protesteren, een penalty die gevierd die een beetje overdreven gevierd werd en een uitstekende halve omhaal! Blijft toch een amusante speler.
Wat een heerlijk feest daar.San Marino ligt op koers om hun groep te winnen! Ze staan 1-3 voor bij Liechtenstein.