UEFA Nations League

Mario

Well-known member
België verliest, en Frankrijk speelt gelijk tegen Israël. Engeland wint dit keer wel van Griekenland.

Batigoal

Well-known member
Amusante pot tussen België en Italië. Beiden veel kansen gehad om meer te scoren, maar voor mijn gevoel had met name Italië de grootste kansen. Spalletti was duidelijk niet blij met spits Retegui, die het bij Atalanta heel goed doet.

En inmiddels mag je toch wel wat van Noorwegen verwachten. Die hebben een prima team om zich op zijn minst te kwalificeren voor het WK. Die Nusa is ook zo'n geweldig talent.

Mario

Well-known member
Het is wel gezellig bij de Belgen. Courtois heeft zich al een tijdje niet meer beschikbaar gesteld zolang de trainer daar zit. de Bruyne heeft er ook niet veel zin meer in, en gisteren hadden Theate en Faes bonje met elkaar.

zwammy

Well-known member
Hé?

Meneer ik post alleen maar in voetbaltopics klaagt over posts in niet voetbal topics 🤔

Het wordt echt nog wat met de voetbalkantine. Onze Abu gaat zich bezig houden met politiek.

Sorry Abu maar voor jou doe ik alles. Vertel maar wat ik wel en niet mag posten, kleine moeite.

Bovenaan